Най-накрая като коледен подарък ще обявя победителя в конкурса GirlSense


Първоначално ето точките от първия кръг, втория кръг и общия им брой. Победителят ще зависи от ОБЩИЯ брой точки, а не от първия или втория кръг. Ето ги и тях:



girlgirl312 5 + 9 = 14


emo_titi 17 + 59 = 76


plami161 16 + 17 = 33


water_melan123 14 + 12 = 26


raq_97 18 + 69 = 87


Disney_Huku 28 + 11 = 39


p0ls 37 + 51 = 88



С ЕДИН глас повече печели p0ls


На второ място е raq_97, на която малко не и достгна да е първа


И на трето място е emo_titi

Естествено, че ще дам награди и за 2-ро и 3-то място. Победителките да се свържат с мен за да се уточним!

Радвам се, че приключи и пожелавам на всички да не тормозите толкова следващите момичета, които ще правят конкурси. Запомнете, много е изнервящо да обясняваш по 1000 пъти едно и също нещо. Просто четете добре какво пише в публикацията, всеки се старае да даде нужната информация, но ако вие не прочетете и започнете с въпроси веднага, няма да е приятно нито на момичето, което прави конкурса, нито на вас!


xoxo
rihanncheto46

10 коментара:

4estito na 3te pobeditelki :)


veni00

am ... az sym emo_titi (na 3-to mqsto) ;D nZ za nagradite ,kak da se svyrja s tebe kato te nqma v skypeto (ili si me bloknala :P) ako moje da mi razqsni6

Ot li4en opit znam koko e dosadno., Sqka6 ne sa te slu6ali purviq put i ne zipulnqvat, bavqt se i t.n. Mn e dosadno!

az sam na parvo mqsto i 4estno kazano konkursat be6e tapi4ak kakva mi e nagradata
p0ls

hi az sam raq_97 na vtoro mqsto sam i az imam sa6tiq vapros kato emo_titi kak da se svarja s teb

p0ls
Щом демонстрираш такова безочие няма да вземеш първатанаграда.
rihanceto дава от собствените си прари и няма да позволя да ги на някой които не уважава щедроста.
Намери си друг конкурс в който да ти дадът по голяма награда.

suglasna sum s Prikazna :)




veni00

na men mi se stryva 4e nqkoi zavijda na p0ls i e pysnal falshiv komentar ne mislite li..
az ne vqrvam tazi p0ls da e tolkova nablagodarna i da napishe takuv komentar v kraina smetka
absolutno vseki moje da vi nagrybi ot neino ime.. moje bi ste q diskvalificirali bez prichina pomislete malko ili pone pishete po skype da se razqsnite ili neshto takova..

-super_girl_bg

ne6tata nai posle se opraviha koito me e natopil to 6a mu se vyrne typoto e 4e ne mi se slu4va za pyrvi pyt i mi pisna ..

Всичко се разясни - някой е завидял на п0лс и затова е пуснал коментара. П0лс си получи наградата от мен и всичко е точно :]

П.П. Аз съм rihanncheto46, да знаете просто, че името ми в блогспот е Сиси (за новите правила на Приказна)

xoxo

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive