Здрасти :] Както сигурно вече сте забелязали излезе нещо кампания против обидните думи към хората или нещо такова, нямах много време да го прочета.

Ако искате да получите безплатен гердан, на който пише "bff" просто трябва да напишете какво мислите за кампанията в мястото, което е оградено с червено. Разбира се, не е нужно да казвате нещо смислено, както и да е.

Също така днес на 7 октомври излезе новата хот бай... ъм прилича на блуза и май е.
Според мен не е много хубава, но си я взех, понеже си събирам всички Хот Байс, ето и снимка.
Също така излязоха нова тема и дрехи, свързани с нея.

П.С: Сега нещо, което няма общо със Стардол. Значи на всички ви препоръчвам една игра казва се Lineage II Hellbound, инсталира се трудничко, дори на мен ми се налага едно момиче да ми влиза в компютъра, за да ми я направи. Големичка е инстала е някъде около 3 ГБ, а след инсталирането става около 10 ГБ, но наистина си заслужава. Играта я има във Zamunda.net

Ако някой успее да си я инсталира, да ми каже, за да играем заедно :)

3 коментара:

az pisah camo'n stop cyberbullying :) a koga 6te si polu4im podarazite?

Аз пък я получих. Когато си дадеш мнението, влез в къщичката си и пред гардеробчето, малко по-надолу те чака една розова торбичка, там е герданчето, което е найситна много сладко :)

:O 6te kaje6 li kak napravi kartinkata s bluzata tolkova golqma? plsss

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive