Здравейте! Реших и аз да ви покажа идеи за готино облекло в стардол.

Номер 1 : Този тоалет е готов за супер ВИП парти,бляскавата рокля е страхотна,а комбинацията с обувки и чанта от Miss Sixty прави комбинацията убийствена...този лукс ще ви струва 37 долара.

Номер 2: Закачливо и модерно! Това е супер тоалет,готин потник от Miss Sixty, модерни тесни дънки от Jordache и сладки кецове от Baby Phat. Само да добавя,че съм сбъркала цената,написала съм 25,защото имам дънките и те ми излизат като 0 сд, всъщност цялостната цена е 32 долара.

Номер 3: Официално и много,ама много стилно...това е описанието за роклята на Miss Sixty и черните обувки,които са само 4 стардолара,но са практични и може да ги съчетаеш с много неща. Това е за 24 долара!

Номер 5 : Много сладки дрешки и то за не-суперстарки! Това може да се намери в Kohl's - Candie's! Всичко за 22 долара!
Това е от мен,бай-бай :*

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive