И ето, че най-накрая Стардол реализира кукла на прочутата кралица на бурлеската - Дита фон Тийз. За мен лично Дита е една от най-красивите знаменитости, стъпвали на червения килим.

^ Eто това е куклата на Дита в Стардол, а ето и нейна снимка в реалния живот:






Тъй като съм голяма нейна почитателка и съм чела доста работи, ще ви разкажа накратко някои факти от биографията й.

Хедър Суит (така е истинското име на Дита) се ражда през 1972г. в Мичиган. Още от малка тренира класически балет, но на 15 години се отказва от това начинание. На 19 години започва да работи в стриптийз бар в Калифорния и боядисва русата си коса в гарваново черна (и на мен лично с черна коса повече ми харесва). През 1992 създава и първия си сайт в интернет, от който сега можете да си поръчате чорапи, жартиери, ръкавици и какво ли още не, носено от самата Дита. Цените на нещата, които продава варират от 50 долара нагоре и след поръчката пристигат да купувача в пликче с надпис: " тези чорапи са носени от Дита и най вероятно имат бримки или дупки" :D Първоначално Хедър избрала името Дита фон Трийз, но поради печатна грешка в списание хората я запомнят като Д.Ф. Тийз. От самата дума тийз (tease - дразня) произлиза и глаголът "стриптийз", който се превежда като "разсъбличам се, дразнейки някого". Стилът на Дита е доста повлиян от pin up иконата Бети Пейдж - черна коса с кукленски букли, снежнобяла кожа, червено червило и бляскав невинен поглед - това е имиджът, който изтласква Дита на върха. Относно дрехите - автентични корсети, красиви рокли от 40те, скъпи бижута, задължителните обувки с висок ток и черните предизвикателни ръкавици са неотменна черта в стила на Дита. Самата тя споделя, че никога през живота си не е носила джинси, нито пък кецове и размъкнати блузи (моите любими :D). А и нещо интересно - тъй като в продължение на много години е пристягала талията си със стегнати корсети, от естествената й дължина - 55см - Дита може да свие талията си с корсет до ужасяващите 40 сантиметра!!!
Мнозина от вас сигурно знаят, че Дита е бившата жена на Мерилин Менсън. Те се запознават чрез чат в официалния сайт на Дита и откриват, че харесват една и съща марка червило xD През 2002 година (ако не се лъжа, може и 2001 да е) Менсън и Дита вече са официално двойка. За щастие през 2006 Мерилин пада на колене с огромен диамантен пръстен от 30-те пред Дита и й предлага брак. Тя разбира се приема и точно в полунощ на 22 март 2006г. те вече са официално съпруг и съпруга. Сватбата им се състои в стар замък в Англия, който допринася допълнително за романтичното готик настроение на сватбата. Дита е в прекрасна рубинено червена рокля, а Мерилин облича изискан костюм от Джон Галиано, да не повярваш! Ето и една много симпатична снимка на Мерилин и Дита:






За огромно мое съжаление само след година Мерилин изневерява на Дита с една 19 годишна фръцла на име Евън Рейчъл Ууд. Щом разбира за това разтроената Дита изпраща документите за развод на Менсън, а той колкото и да не иска и дава развод и повече не се събират (макар, че и двамата още се обичат). Дита просто не може да прости на Мерилин и след развода им през 2007 на него не му остава друго освен да се събере с тъпачката Евън. На всичкото отгоре през 2008 Евън се пребоядисва и се опитва да заприлича досущ като Дита, само за да привлече Менсъновото внимание, но разбира се Евън не може да достигне красотата на Дита и само заприличва на вещица с нескопосаната си имитация. Eто снимка:


За щастие през началото на 2009 Евън напуска Мерилин (единственото умно решение в живота й), а той, горкия, си нарязва лицето 58 пъти с бръснарско ножче. Вмомента се говори, че между Лейди ГаГа и Менсън прехвърчат искри, тъй като той много я харесва, а и тя си няма гадже, въпрос на време е да се съберат. Аз малко се поразприказвах и от Дита стигнах до Гага, така че като за финал ще кажа, че вмомента в СД има конкурс за преобличане на Дита.
А между другото ето и новите Styled Outfits, които са излезли докато съм писала публикацията:


Ето едно клипче, Дита се обяснява как се става 'fashionista':




Айде и едно поздравче от мен - песничка на Мерилин, в чийто клип Дита се пличока гола в една огромна чаша за шампанско (доколкото знам това е било типичен номер на Бети Пейдж):

15 коментара:

Лол, Рали наистина си се постарала :) На мен лично поста наистина ми хареса и беше много интересен ;)

Извинявай,ама малко ще те поправя.Менсън се развежда с Дита много преди да срещне Евън.
-Това че си е нарязъл лицето е пълна измислица и явно въобще не може да се каже че си фен на ММ
Това са някви чалгарски клюки
-И това с Лейди Гага също е измислица
-ММ си има друго гадже което на е Лейди гага а др която се казва Соня

Е...сигурно няма да пуснеш коментара ама поне го прочети


Иначе като изключим тея големи пропуски е мн добра статията и снимки и вс има а за Дита вс е вярно :D

as misleh da pi6a sa kuklata no dobre4e ne bqh "sprqla" tolkova interestnata ti poblikaciq

Рали страшен пост! ^-^

----
Анонимната госпожица явно не знае, че анонимните коментари са забранени, ако нямаш blog профил просто се подпиши отдолу под коментара си с ника, който позваш е StarDoll.
Също така "чалгарски клюки" не бих казала, че е подходяш израз, защотото американските папараци, които пишат клюките, не мога да кажа че имат досег с нашата чалгата - съветвам те да си решиш вътрешния конфликт с члгата - не е хубаво да я споменаваш там където въобще не става дума за нея, все пак тая прослувута чалга не е виновна за световния глад, нито за глобалното затопляне , просто един вид стил музика. :)

Не е така. Всъщност нищо не е сигурно, но няма смисъл да се води спор за неща които не са сигурни. Аз си излагам гледната точка и пиша това, което съм прочела и разбрала, не задължавам никого да ми чете постовете и да се съгласява с тях. До колкото знам (не от долнопробен и ненадежден сайт) Мерилин изневерява на Дита с Евън и именно това е главната причина за развода им. По-късно Мерилин и Евън се сгаджосват на някакво празненство за нова година. Мерилин наистина е казвал не малко пъти, че харесва Лейди Гага тъй като открива много от себе си в нея, ама то и си е логично... не съм казала, че са гаджета.
Аз съм фенка на групата Мерилин Менсън и това, че неволно съм объркала някоя година или дата на раждане не значи, че не съм му фенка. Мерилин споделя в интервю, че трудно е преживял раздялата с Евън и всеки път, когато й позвънявал по телефона и тя не му отговаряла, правил малка драскотина по лицето си с ножче. Не всичко което съм писала е задължително да е истина и си е въпрос на личен избор дали читателя ще повярва или не.

Последната клюка която чух беше, че Мерилин е болен от свински грип, но се е излекувал. Не съм чувала нищо за някаква си Соня. Аз харесвам Мерилин, но това, че не следя всяка негова стъпка не значи, че правя едва ли не огроомен пропуск в еди кво си и дъра-дъра. Аз ако искам може и още 100 глупости да постна и да излъжа ако трябва, а ти ако си истинска фенка нямаше да си губиш времето да ме поправяш в неща, за които не сме сигурни.
А и следващия път си напиши ника под коментара, защото няма да бъде допуснат независимо от дължината и съдържанието му. Колко пъти трябва Деси и Вери да повтарят - анонимните коментари са забранени!!!


ПС: то някъде пишеше, че си е махнал двете ребра за да си прави ***** със знаете какво :D само дето не вярвам на такива простотии. И все пак тва е Мерилин - всичко може да се очаква от него...


-rali4ka94

naistina e mn hubav posta ;] az su6to kato miss_bubs si misleh da pusna post za neq , no dobre 4e ne sum , mn hubav i interesen post !

spored men ne e tolkova krasiva , ne q namiram daje za hubava. a drugoto momiche e mn po dobre s rusa kosa.

1.az ne te uprekvam a te popravqm
2.i tova s evan naistina ne e vqrno neznam za kolko nadejden sait govori6 i sam sigorna za teq ne6ta..
3.nikoga ne sam 4uvala mm da kazva 4e haresva lady gaga...

aide spiram do tuk za da ne se prevarne v spor.tova e to4ka!

Уф ти като толкова знаеш защо не кажеш коя си? Много се извинявам за изказа АМА СИ МНОГО ПРОСТА! Наистина, щом Рали казва, че е така, значи е така, ние сме безгрешни! Ясно ли ти е, ся аре, ако ще продължавша да ръсиш простотии, кажи коя си.

Аз вече обаче бях пуснала пост за новите Styled Outfits ...
ams.love

Добре, де, всеки си има собствено мнение и не възнамерявам да споря с теб, след като дори не знам коя си. За твое сведение не съм копирала информацията от уикипедиа, нито пък съм преписвала от някъде както правят в другите блогове. Всичко, написано съм го чела по списания, интервюта и съм го запомнила достатъчно добре, за да го постна тук. В поста ставаше въпрос не толкова за Мерилин Менсън, а за новата кукла в Стардол - Дита, и не виждам причина да обръщаме цялата тема наопаки и да спорим за глупости.
Мерси на всички, които са ми харесали поста, тъй като го написах с огромно желание.
До анонимната - ако се вгледаш добре ще видиш, че Дита има много правилни черти на лицето и се облича доста изискано. Това се нарича красота, а не чар. Евън може да е по-сладка и чаровна за някои, но Дита е много по-красива независимо, че е доста по-възрастна от Евън.
Amziie - извинявай но започнах да пиша поста в 3 на обяд, но се занимавах с други простотии и постнах чак към 5-6 часа целия пост. Не видях, че през това време ти вече си пуснала новите Styled Outfits. И все пак ако толкова те притеснява, ще си вляза в blogger акаунта и ще редактирам целия пост.
-rali4ka94

ПС: извинявам се, че не пиша от blogger акаунта си, вече ще се старая да не го правя

i imah predvid 4e teq raboti izob6to ne sa v negov stil...gleda6 mnogo povarhnostno...toi ne bi napravil takova ne6to zaradi nqkoi drug...da si reje po liceto za6toto e bil s nqkakva za 1 godina li nz si kolko...vaprosa ne e da sledi vsqka negova stapka ami edin vid da go poznava6
saglasna sam za dita i vob6te ne sam gi sravnqvala 2te

i kvo zna4enie ima koq sam...kato si kaja imeto kvo...kato mi vidite profila i 6te znaete koq sam?mm ne mislq.. 6te tragnete da go triete ili 6sa zaqjdate i tam...li za kvo vi e ?

Ako tragnete da mi se obqsnqvate po varprosa 4e ne si pi6a imeto p1rvo otgovorete na vaprosa za kakvo vi e imeto mi???

NQKOI (poqsnqvam ne vsi4ki i ne govorq za konkreten 4ovek)ot tuka kato gledam vob6te ne sa drujelubni i postoqnno imat sporove s nqkoi 4itatel kakto vijdam v predi6nite postove etc...

nesmqtam pove4e da obsajdam temata!

Аа не спокойно аз просто отбелязвам :) Много си се постарала и се е получил пост-а и не слушай хора , които дори нямат смелост да си напишат името !!

- ams.love

Към анонимната госпожица.

Аз именно заради това съм въвела правила на кометнарите да не се пише анонимно с цел да сложа край на обидите и заядливите приказки, както сама каза видяла си в коментарите под предишните постове, че цари безцеремонно обиждане.

В този блог съм отсяка, че всички ще се уважават и на който не му харесва просто няма да му удобря комнтара...
А не мисля, че някой ще тръгне да те преследва и да ти се отяжда само защото си си казала мнението - трябва на някой наистина да му лиспва мозък за да търгне да прави скандали и то по такива теми.
А уверявам те един профил в StarDoll не се изтрива ей така.

След като ти е все едно дали ще си кажеш ника в стардол или не, защо просто не го направиш? Не ме интересува коя си, но просто в блога си има правила, които трябва да се следват.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive