Здравейте ! Днес забелязах,че в Star Design има нова рокля за 12 $ ето я и неяЛично на мен хич не ми допада,но това си е мое мнение ;) . Има и още една новина . ако не си спомняте миналата рокля ,която беше на мястото на тази новата сега ще Ви я покажа

Но както се вижда това е бъг ... не е на манекена амиии .. във въздуха :Д и ако забелязвате също до неги има бански , който и той е във въздуха ...абе в моя Star Design има много бъгове :Д Това ,което ви показах малко ме учуди , но това ,което ще е следващото още повече ме учуди :ОКато цъкнах на ролкята и точно това ми излезе ролкята е за 2 $ !!! Какво друго мога да кажа освенн... тези които имат тази рокля и я харесват да си я купуват незабавно (освен това ако е само мой бъг :Д ) незнам ,честно дали е бъг4е или нещо друго , обаче се радвам :Д

Това са новините от днес ..ааа и едн коронка ,която излезе днес в старплаза и е за 4 стотинки и е в магазин Splendid --> HeadWear :)
Хайде чао от мен :)

4 коментара:

Ако няма "print" ще са безплатни, ама не могат да се купят. Предполагам ще ги махат и за това.

taka e!

i na men ne mi dopada roklqta :D

fergiee_1995

hm..a koito nqma takiva bygcheta nemoje li da si q vzeme..smisla as nemoga da q namerq nikude aa inache i haresva moql vi pomognete :[

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive