Тъй като снощи доста момичета се записваха в последния момент, реших да дам шанс на още хора и да увелича срока на записване с 1 ден. Утре, във вторник ще обявя първата тема, но след утрешния ден няма да имате право да се запишете за конкурса. Днес е последен ден за записване! Правилата на конкурса можете да видите тук.

Не забравяйте за наградите:


Първо място - 200 стардоларс или подаръци на тази стойност, ако не сте суперстар
Второ място - 100 стардоларс или подаръци
Трето място - 50 стардоларс или подаръци

30 коментара:

zapisvam se - MissMimmy97 sym v stardoll

Участвам :)

presity

e za6to? nali dnes trqbva da kaje6???!?!

az su6to se zapisvam ! (v stardoll se pi6a Sweet-girl1996. )

aa ama to tuk li trqbvaloo..a dobre zapisvam se (estestveno)

Marinceto_pz

KateDkny - zapis : )

i as shte ychastvam ;]]
sweet_lility sum v stardoll :]]

zapisvam se
nicol_10 :)

записвам се - missvipprincess sym v Stardoll

az ti pratih po skupeaz sam superstar i se pi6a rumianare


sori 4e e animen no ne mi priema url adresa

simonita134 zapisvam se :P:P:P

Записвам се... Името ми в стардол е blue_girl97

i az se zapisvam xD

savytyyyy sam v stardoll

Съвсем изключих, че трябва да се записваме..
Та.. Записвам се. (сън) JadeHarisenTH се пиша в Стардол.

i az se zapisvam monity_anity v stardoll

И аз се записвам

zapisvam se !!! avril_fenkata sum v stardoll

az sy6to pi6a se v stardoll tedibedi

Записвам се.

-sis4itou_bie

i az se zapisvam bg_94_

брой ме

zapisvam se

Fergi_b.e.p.

zapis

i az se zapisvam - DramaQueenZo mi e nika v Stardoll :)

записвам се веднага!!!!

zapisvam se pi6a se tedibedi

Zapisvam se - wllbloom (stardoll)

Zapisvam se daqna91 :) :)

Аз се записвам :))

-ams.love

zapis :]
pi6a se sladorankata_23

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive