Хи отново.Преди няколко дни ви обещах едно конкурсче сварзано със Хелоуин то се състои от две части.


Първа част:


1.Трябва да измайсторите костюм на долката ви.


2.Трябва да я снимате (мисля че, вече всички знаете как става).


3.Да я пратите на е-пощата ми - sisistojanova@abv.bg


Втора част:


1.Направете сценарй сварзан с Хелоуин.


2.Снимайте го.


3.Пратете го на е-пощата ми (която е написана по горе)








ВАЖНО!Наградата е 50 стардолара за първата част и 50 за втората.Ако победителят е един и същ (което не ми се вярва ,но е възмжно) получава 100 стардолара а ако са двама всеки по 50.Конкурсът е до 31 октомври а победителите ще обявя на 1 ноември.Късмет!





Ето как трябва да изглежда вашето съобщение:


Никнейм:........


Първа част:(снимка на долката ви с костюма)


Втора част:(снимка на вашия сценарий)



П.П. Ако не сте суперзвезди ще получите код за суперстар вместо 50 сд.

П.П.2. Поста трябваше да баде пуснат вчера но компа ми се прецака.

18 коментара:

zapisvam se :) 6te sum gotova utre ili sega :)
-cleo_naninka

mnogo iskam da se zapi6a, no se strahuvam, 4e ve4e s1m propusnala statiqta za tova, kak da se snimam :{. Moje li nqkoi da mi kaje kak ili pone da me informira, k1de moga da namerq statiqta?

записвам се :) не мога да кажа кога ще съм готова

6te ti kaja as sna4i sna4i parvo isbira6 kakvo 6te snima6 posle na klaviaturata ima edno kop4e na nego pi6e PrtSc SysRq natiska6 go vlisa6v paint i tam natiska6 ctrl+v i isrqsva6 i si gotova
a i prastaite samo na abv-to 6ot 6te se rasbarka vsi4ko i nqma da moga i moje da propusna nqkoi

nqma problem kogato ste gotovi srokat e do 31 oktomvri denqt na si svetii :)

Този коментар бе премахнат от автора.

amm .. samo da pitam s drexi li trqbva li da e toaleta ili s mebeli ? ;]]

-ams.love

zapisvam :) hehe tova 6te bude mnogo interesen i zabaven konkurs :D i yspeh na vsi4ki

Искам да знам дали костюма трябва да бъде от магазините в старплаза или от нашия гардероб ? Моля отговорете ми... blue_girl97

И аз се записвам и вече ти пратих снимките :]

Zapisvam se
Kiceto

i az se zapisvam :}
sladorankata_23

ami kakto iskate moje da e snimno vav va6ta sablekalnq ili v graderobnata na starplazza moje i da e ot mebeli samo rasvintete voubrajenieto si

edin vupros snimkata kato fail da q pratim nali

dam trqbva da gi pratite kato prika4en fail to nqma i drug na4in mnogo se radvam 4e konkurasat mi vi haresva ve4e imam okolo 15 u4astnika i o4akvam nadqvam se o6te

pls kaji mi dali si polu4ila moeto pismo :? 6oto mai ne uspq da se izprati kakto trqbva :(

- Fergi_b.e.p.

A mojem li da u4astvame samo v ednata 4ast ili trabva i dvete?

ne i v dvete trqbva

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive