Здравейте ! днес не успях да намеря нещо ново в стардол и затова сега ще ви покажа това : Как да изглеждате зашеметяващо? Моделите ми ще са на няколко етапа
1.Спортно -елегантно,спортно ,елегантно и ежедневно облекло.А ето и първия модел с дрехи ,които съм подбрала : №1
Да започнем от горе надолу : Очилата придават свеж вид както и обувките.Потник-туниката ,пък очертава талията , а протритите дънки сa ярки и се набиват на око .Гердана е за елегантност както и чантичката.

№2

Ежедневен тоалет . Ами какво да говоря ... с диадемата изглеждате по млади ,панталона са по долката и с лилава чанта и обувки се съчетават перфектно.

№3



Спортно облекло : Чрез шапката и чорапите се вижда ,че сте излезли на фитнес или да спортувате ( например - бягане ) Виаги бяло и ч1ерно са на мода така ,че съм гледала само тези нюанси да са в облеклото.Късите панталонки винаги могат да се облекат ако излизаш да спортуваш,а белия потник е тънък и е само за 2 $.

№4
елегантно облекло : Като за предпоследно оставих елегантното .Със тази шапка изглеждате шик ,а с тази черна черна и прилепнала рокля изглеждате по зряла и елегантна.Съчетайте и освен това ами и черен чорапогащник ,със черни или бели обувки , в случея съм сложила черни.За грим - малко спирала ,но не прекалено и някакво червило според ваш вкус.

№5спортно елегантно : Ето го и последното облекло. Две блузи съм сложила за да изглежда по естествено и красиво.С черната чанта облеклото изглежда елегантно , както и с обувките ,които съм избрала да не са затворени ами по-скоро сандали , абе обувки.Сивите дънки придават свеж вид определно !


Ами това е от мен :) дано да съм Ви помогнала със нещо
Чао !

1 коментара:

mm na men ne mi haresva nito 1 ot modelite

Sky2

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive