Littlest Pet Shop е отново спонсор на StarDoll, но явно само клоновете на компанията в Холандия и Швеция, защотото само за тези две страни са създадени такива кллубове.
Именно и това беше едно от нещатата, които ме забавиха с побликуването на поста, имаше два линка на този клуб един за Холандия, едни за Швеция, нямаше proxy, което да работи, има и лека тънкост в присъединяването на клуба..... дълга история, но с малко помощ от miss_bubs Ви представам начин за да вземете последните дв подаръка от клуба - първите два вее са минали.

1. Излезте от профила си в StarDoll

2. Сменете вашате proxy настройки със следните:
87.213.51.211 Port 3128

3. Влезте в линка на клуба:
http://www.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=1561100

4. Влезте във вашит профил.

5. Присъеденете се в клуба.

И чкатате да станат оределения брой хора в клуба за да се пуснат подаръците :)

Ето, как изглежда клуба може да видите поаръците:

**************************************************

20 коментара:

am ako nqkoi prodava 6apkata i teniskata da mi pi6e :) proxyto e perfektno i mnogo barzo

Казва че клубът на съществува. Какво да правя?

Казва го защотото не си направила първата стъпка.
Да излезеш от профила си....

Напротив, излязох

of..i as ne moga da vlqza namiram cluba kato pisha imatooo no kato na tisna na nego mi dava che cluba ne syshtstvuva :X:X:XX:X

moita mozila e bugnata i kato otida tam da nastroiwam proxy i mi izliza samo proxy: prazno pole da pi6a i port: i nqma ni6to kudeto da pi6a i sq ne moga da si gi naprawq... :(

am nali go napravihte prez mozila?i nali slojihte proxy nastroikite?

Значи, предполагам, че много хора позват proxy-то и затова не Ви се отваря - пробвайте по- късно.

Направих всичко но пише че клуба не съществува

Как се вписват прокси настроиките в мозила?

http://bg-stardoll.blogspot.com/2009/07/free-pet-awards-club.html

Тук е обяснено.

news, и аз имам същия проблем и моля, ако ако някой намери начин да се влезе през някой от прокси сайтовете, моля да пише коментар или на Jack_2 (в stardoll). Предваритено благодаря :)

Аз пробвах 3 пъти:
1-вия път ми показа че клуба е невалиден
2-ия път ми показа клуба , но никаде нямаше виолетово поле за вписване в клуба
3-ия път стана като първия
И трите пъти бях изпълнила ословията !

Ам, няколко момиченца ме караха да им вляза в клуба и на всички ми се получи - нямам идея защо имате проблем...

аз (Jack_2) се справих с проблема си и влязох в клуба, но за жалост изпуснах сладката шапка ;(
а за тези, които имат моя проблем, когато напишат първата част от кода, натискат tab, а мигащата чертичка ще изчезне, после пишете port и давате ок. би трябвала да заработи, а като се регнете в клуба отваряте сетингс и пак с tab-а изтривате port.

Аз успях на 5-тия път :)

ам...колко време трябва да се чака за да се земат безплатните неща? :D :) ако някой ми отг няма да е зле :) ;]

Еми и на мен отначало ми каза че няма такъв клуб , ама после след малко като пробвах ми даде :)

marti1012 - Подаръците се дават когато в клуба сесъберат определния борй хора за дадения подарък.
Това може да го видиш на картинката :)

дам ама автоматично ли ги изпраща клуба или трябва да влизам ? :Д ;]]

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive