Искам да споделя, че съм доста разочарована от повечето, които се записаха за конкурса в looklet. От над 30 записали се човека, само 14 благоволиха да ми пратят картинките. Когато обявих конкурса, кратко и ясно написах правилата за участие, но очевидно почти никой си е направил труда да ги прочете, или още по-малко - да ги спазва... когато ме добавяте в скайп, моля, не ми казвайте "от стардол съм". Единственото нещо, което искам е да си напишете никовете в стардол, а не после аз да ви издирвам кога ще сте на линия, за да ви питам кои сте. Имам над 50 абоната в скайп, които са само от стардол и не искам да стават грешки. Второ - престанете да чакате всичко на мен! Повечето ме добавяте в скайп и чакате да ви пиша, за да ви кажа темата или правилата. Е, аз не мога да обяснявам едни и същи работи по отделно на всеки. Мислих, че като сте се записали сте си направили труда да прочетете правилата на конкурса, но явно не е било така. Повтарям, че конкурсът се състои от 4 кръга и ако някой от вас пропусне 1 кръг, автоматично отпада от цялото състезание. В състезанието ще продължат да участват само тези, които са ми пратили картинките и от първия и от другите кръгове. Дадох си скайпа, за да ви е по-лесно на вас да ми изпратите картинките. Ако не сте ми намерили скайпа, моля, не спамете по коментарите и не се свързвайте с мен чрез Prikazna, тъй като тя също е участничка в конкурса. Просто качете картинката в някой сайт като tinypic.com и ми изпратете линка на съобщение в стрдол. А и ми омръзна да обяснявам на всеки, че искам картинките заедно [лицева и задна част на модела]! Не приемам по отделно. Програмата, с която може да ги изрежите е Paint и я има на всеки комютър. Изненадах се, когато разбрах, че някои от вас дори не знаеха за съществуването на такава програма. Както и да е, моля ви много, не ме молете да ви режа и съединявам картинките. Наградите, които подарявам, ще са за вашият, не моят труд!!! Моля ви, не чакайте всичко на мен - не мога по отделно да се свързвам с всеки, да обяснявам темата, правилата и т.н. . Относно темата - sweet lolita - не виждам какво сложно има в това словосъчетание. Достатъчно е само да го изпишете в Гугъл и да се поровите в изображенията - веднага ще разберете за какво става въпрос. Също така изрично казах картинките да са БЕЗ ефекти - което ще рече никакъв фотоскейп или черно-бели изображения. Повечето от картинките, които получих дори не бяха по темата! Моля ви, четете внимателно постовете ми, защото няма да повтарям по 1000 пъти - конкурсът се състои от 4 теми, а вие ще трябва да обличате моделите според темите. Какво сложно има в това? Много се учудих, когато днес едно момиче напираше да се запише за конкурса, а дори не знаеше ника ми в стардол! За да няма повече случаи като този, реших да напиша този пост. Съжалявам, ако ви се струвам груба, но никой друг на мое място нямаше да подарява ей така над 500 стардолара. И все пак реших да направя последен компромис - ще приема всички картинки през този кръг на конкурса, независимо дали са по темата или са с ефекти. Ще оставя на вас да прецените как са се справили състезателите. След преминаването на този кръг ще отказвам всички картинки, които не са изрязани или не са по темата. Такива са правилата и трябва да ги спазваме :) Пак повтарям, потретвам - краен срок да ми изпратите картинката е петък, тоест утре. Имате 24 часа на разположение, да се ориентирате бързо и да си изпълните задачата. Ако пропуснете тази задача, няма да имате достъп до следващите 3 такива.


ПС: ако нещата не се подобрят, ще анулирам конкурса и ще подаря каквото аз избера, на тези които са си го заслужили.

8 коментара:

Ха-хааа, и моля следващия път да не пращате работите си на Приказна (Десии), която няма нищо общо с организирането на конкурса, вие слепи ли сте? Първо прочетете правилата ***** хД само като видяхте наградите ви светнаха очичките, а? Ама като сте .... ъхъм. Не е много обидно... И така... Просто ви каам, че Рали дава много пари, пък вие не ви пука и не спазвате правилата мии..

s1jelam..ne s1m razbrala ni6to..az v posledniq moment go vidqx..amm otkazvam se..ne 4e ne6to :D ama imam i mn za u4ene...ta pojelavam uspex na drugite

i az se otkasvam sa6toto to edva mi stiga vremeto da napi6a edna poblikaciika a kamoli da oblicam pa posle da snimam.....

Mnogo sajelavam no ni zatrupvat s domashni .Misleh 4e 6te moga sabota i nedela da se zanimavam no sega kato razbrah 4e krainiq srok e v petak se okaza 4e nemoga da u4astvam :).Ne se obijdai 4e tolkova kasno ti kazah. Saglasna sam s teb ako bqh na tvoe mqsto i az shtqh da napi6a podobni ne6ta .taka mi se izka6e da u4astva .
e dano da ima uspeh tova koeto kaza
uspeh!!!!!!!!!!

Аз ги спазвам! Нали,Рали? Аз добре детенце .. (nod) .. :D..
П.П:Днес ми е лигаво

Напълно си права.Не може тя да ви изръси 500 страдолара , само за 4 обличанета на един модел , а вие да сте толкоз безотговорни ! Иии .. нали нямате време , тогава откъде ви стугна времето да прочете публикацията на Рали и да напишете коментар?

I az se otkazvam....syjelqvam 4e kazvam v posledniq moment :)





presity

Бях решила и аз да се извинявам.. два дни не съм се отлепила от дивана от няк'ва настиинка ама кат0 видях к0лк0 х0ра са се оправдалии вечее , направо неудобно ми става..
Признавам, че и на мене ми светнаха очиичкиите от наградите ;dd
Амии..к'во да кажа .. ии аз ш се извинявам |( .. съжалявам че не м0га да се включа..знаех че е до днеска срока, но досега не се чуствах достатъчно добре да седна на компа ..много интересен ми се струваше конкурса.. отново - съжалявам че не стигнах да направя нещо ..

aa btw aZz s1m papte_f

ruk4o каза...

Аз ги спазвам! Нали,Рали? Аз добре детенце .. (nod) .. :D..
П.П:Днес ми е лигаво

Напълно си права.Не може тя да ви изръси 500 страдолара , само за 4 обличанета на един модел , а вие да сте толкоз безотговорни ! Иии .. нали нямате време , тогава откъде ви стугна времето да прочете публикацията на Рали и да напишете коментар?


______________________________




Дааа, ти си едно примерно не 10 годишно детенце! Хората трябва по-често да се вслушваме в приказките ти (за гевреци и лайнета), както и да си вземем поука от... ъъъъъъ нещо си там
офофофофофф спи ми се и не знам вече какво пиша :D тъй че ще ти кажа, че ти си едно много примерно НЕ-10-годишно детенце ^.^.^.^.^.^.^.^ - аа колко много котенца

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive