Здравейте . Днескашния пост е сврързан с на Раличка поста . Сега ще ви разкажа за какво става дума . Днес едно момиче ми изпрати едни много интересни снимки. Отнасят се за магазина Miss sixty или поне част от дрехите . Ето снимки -

Момичето е от БГ и в стардол се пише - An4etyYy_CheRry ( това е момичето ,което ми изпрати тези снимки ) . тя ми разказа,че е намерила едно момиче в сайта ,което имало тези дрехи за много по-малки цени , даже част от тези дрехи ги е нямало в старплаза . Поне последната снимка ,тези дерхи ги нямаше и аз се убедих в това . Както каза тя ,че стардол дискриминира потребителите .Освен тази случка , както Рали каза ,че има толкова нечестни различия ,когато си суперстар и когато не си! Искам да благодаря публично на това момиче ,което ми даде тази информация :) .


хайде чао :)

10 коментара:

Еми така е... поредната дискриминация :x
Някой трябва да ги постави на място тия хора! За какви се мислят?! Сега като им намалеят печалбите ще се осъзнаят какви са идиоти!

печалбите няма да намалеят а просто повечето мембъри ще се откажат рано или късно от стардол!

тези неща бяха пуснати още в началото но изведнъж стардол ги махна заради картинките просто някой е успял да се докопа до тях и явно са били на по-ниски цени

theLadyB

Ами мисля, че отказването е свързано с по-малко печалби. Аз така мисля. Ако 1/3 от мембърите се откажат заради абсурдните то печалбите им също ще намалеят. Но ако върнат цените за месец, всички ще са доволни съответно ще има повече и повече хора. Все пак целта им е да привличат хора, а не обратнотното. Според мен около 1/3 е може би по малко, акаунти в Стардол не са активни или са помощни акаунти на други момичета.

izvinete znam 4e ne mu e mqstoto da pi6a tuk no moje li nqkoi da mi kaje kak da pi6a i az v bloga za6toto iskam ne6to da vi pokaja ne6to bezplatno ne ne znam kak da se zapi6a

Това наистина е прекалено!!!Много ми е интересно дали ако си сменя местоживеенето, дрехите ще се появят с оригиналните цени.Как мислите?

Освен това искам да ви покажа няколко сайта, които могат да се използват като алтернатива, ако стардол ви писне:

http://www.i-dressup.com/ - предполагам, че повечето го знаете!Сайта не е никак лош, подобен на стардол е, а освен това мембършипа може да се плаща и с Icoins (паричната единица на сайта).

http://www.girlsense.com/ - Girlsense е един много хубав сайт, в който се учудвам, че НЯМА мембършип.Ще ви обясня накратко за сайта:Когато се регистрираш, можеш да си направиш собствен магазин за дрехи, в който да продаваш собствените си модели, които предварително си направил в дизайнерското студио, което е стократно по-добро от дизайна на стардол.Потребителите могат да купуват взаимно дрехите си, а освен това има и функция за организиране на търгове, могат да се създават клубове и има куп други забавни неща.Сайта често организира конкурси, а наградите са доста големи (ipod, ваучер за пазаруване...).

Аз съм регистрирана и в двата сайта, но определено по-добрият е GirlSense и аз искрено ви го препоръчвам!

Да, така е аз съм колектор и имам 10тина др акаунта, при това сс, помагам си с парите и дрехите, някои от тях даже нямат и влизано.Но сега стардол със сигурност ще загуби мн печалба, така е като е толкова алчен.

бютифъл888*

xa не е само това.....аз колекцията на Miss Sixty я гледах преди няколко месеца и въпросното момиче имаше внсички дрехи БЕЗПЛЛАТНО !!!

Fergi_b.e.p.

Не!
Малко е грешно инфото от поста, това не е дикриминация - цените са си еднакви за всички държави.

По ефтините дрехи са от първото изтичане на колкцията в StarPlaza, тогава магазина Miss Sixty стоя някаде два часа и беше изтеглен обратно. Сега когато се появава пак просто са поправени цените. А дрехите, който сега ги няма в магазина, тогава са изтекли и само малцина ги имат - нямам представа защо StarDoll не пуснаха и тях...

simona97 - сеържи се с мен да видим, за какво безплатно нещо ставадума.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive