Колко пъти писахме за тея "хакери " и пак не схващат ,че е много глупава постъпка и ,че трабвя да спрат . Ето днеска получих един рекуест от профила Andalina33 .Тогава бях от друг профил и ето това тя ми написа" Здрасти аз съм момичето з този профил -collerctor_dkny , моля дай ми код и аз ще ти дам паролата на тоз профил ( collector_dkny ) . Моля ви репорнете я , не ,че е проблем , но много ме дразни . Много мразя някой да проси букавално - подарък,пари или КОД най-вече ! Тя е с 30 старпойнтс и вече ... голямата работа. Освен нея има още една ,която е същата , но незнам точно как се пише . Преди няколко дена аз имах такъв рекуест да дам код ,ако не си дам паролата . И беше от една и съща мембърка.Аз я блокнах и оттогава нищо не ми е писала.Преди това mimityyyyyyyyyy беше ми показала няколко профила със името Prikazna (1,2,3,4...)и то някои са суперстар,но се стига до това ,че пак има такива нахалници.Съжелявам,че съм малко нахална ,акто си позволих да кажа това със тея профили,може би трябваше Десито да напвари този пост, но не се сдържах !

Чао и пак казвам ,че просто не се сдържах :P

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive