Предварително се извинявам, че закъснях 1 ден с публикацията, но файловете са много и се качват доста бавно. За това пък ще ви отпусна повече време за гласуване - за да няма огромни разминавания в гласовете, и за да дам шанс на повече момичета да се изместят напред в класацията. Последната тема беше Elegant Party. Доста от момичетата се отказаха в последния кръг, но аз не виждам причина в това. Темата не беше толкова трудна - достатъчно беше просто да облечете моделите си елегантно като за парти. Ето моделите, които сте ми изпратили:

ams.love :


asley.melan :



blue_girl97 :



daqna91 :



Green_eye_angel :



iliqn4eto :



JadeHarisenTH :



marinka-kalinka :



matcurana :



moni4ka_22 :



Prikazna :


razdora :



ruk4o :



sweet-girl1996.



zori1997 :


zornitca_i :



Ето и poll, където да гласувате:

Кой се е справил най-добре със задачата Elegant Party?

View Results
Create a Blog Poll



Гласуването започва днес /Понеделник - 16.11/ и свършва в Събота - 21.11. Окончателните резултати очаквайте на 22.11 /Неделя/

Късмет :)

3 коментара:

burkan jivot jiveete s stardoll we ;d;d;d;d; az nikoga ne sum imala takiva problemi... nai golemiqt mi be6e 4e edno momi4em me precaka kato mi be6e obejala 60sd ako i pokanq hora v kluba no tva e minalo.. ;d;d;d aide s zdrawe ;d;;d;d

Какво общо има коментара ти с темата на поста ми?

Здравейте,rali4ka94 може ли да ми кажеш skypeto си.Предварително благодаря.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive