Е, не... край! От Стардол вече наистина, ама наистина прекалиха. Първо измислиха простотията, наречена MKA RC. MKA RC е колекция от изключително редки дрехи. В момента в стардол са пръснати около 50-100 бройки от всяка такава дреха. Всички се трепят да плащат луди пари /6000 стардолара поне/ за една такава дрешка, защото притежаването й ще ви издигне в елитното стардол общество. Всички станаха алчни и започнаха да се тръшкат за виртуалните RC дрехи, но кой ли е подозирал, че от стардол ще ни изненадат с невъзможно скъпата колекция LE. Повечето от вас знаят какво е LE, така че няма смисъл да обяснявам. Разбира се, освен MKA RC и LE, всеки себеуважаващ се мембър трябва да притежава и старите HotBuys ако наистина иска да се приобщи към тясния кръг от елитното общество в Стардол. Разбира се, колкото повече скъпи дрехи пуска Стардол, толкова повече нараства алчността на неговите членове. Обикновено момичетата, които не са суперстар или нямат редки дрехи биват подритвани от така наречените 'елитки' в стардол. Да вземем например fakeshake3 - смята се за едно от най-елитните момичета в стардол. Я ми кажете, пращали ли сте й някога рекуест? - Да? И приемала ли го е тя? Виждали ли сте я някога да посещава нечии профил? Виждали ли сте някога да разговаря с по-низши-от-нея-не-суперстар-момичета? Не нали... ? Ето това представляват елитните момичета в стардол - алчни, нагли, снобарки и прочее. Сигурно се питате какво общо има всичко това с цялата работа около SMSите. Ами просто е - ако не сте суперстар и нямате скъпи rare дрешки няма да можете да се сприятелите с момичетата като fakeshake3. А ако трябва да сме честни... 2/3 от момичетата в стардол са като нея. Сигурно и вие сте си казвали "а, тая не е суперстар, няма редки дрешки и не заслужава вниманието ми"... а дори и вие да не сте си казвали така, то повече от половината момичета в стардол си го мислят. Жалко е, нали? Жалко е че трябва да платим 9 лева и 60 стотинки, за да се снабдим с най-евтината LE рокличка от 160 стардоларс. Хората, работещи в стардол са напълно наясно с цялото положение и истерията около елититните момичета и редките дрешки. И вместо да направят нещо по въпроса, те само наливат масло в огъня, за да подпалят желанието ни да се сдобием с пари и дрехи. Аз лично съм пращала съобщения до стардол стотици пъти. Всички тези съобщения са се отнасяли за невъзможността да се плати суперстар членството. 2 лева и 40 стотинки беше голяма, но що годе прилична сума, в сравнение със сегашните 9,60 , които трябва да платим, за да сме суперстар за 1 месец. Повечето от вас ще си кажат " ами като не може с GSM, що да не се плаща с кредитна карта? " . Кредитна карта веднъж, кредитна карта втори път, но помислете си колко пъти би се съгласил един родител да точи пари от картата си, за да плати някаква си виртуална глупост на детето си? Вече сериозно се замислям, че НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА да седим в стардол. Само погледнете какво предлага суперстар членството, и какво предлага обикновеното членство в стардол :


Суперстар:

- 8 стаи повече и по-голяма възможност за украсяването им /интериор и обзавеждане/
- цели 100 страници за украсяване в албума - мечтата на всяко креативно дете, на което му е интересно да украси албума си според някаква тема и т.н.
- възможност за поставяне на 33ма души в графата с най-добри приятели
- възможност за стилизиране на собствено Styling Studio с любимите ви дрехи
- старбазаар функцията - един удобен, бърз и лесен начин за печелене на стардолари
- възможност за преобличане на най-новите 10 кукли, които са актуални за новата тема на Стардол
- възможност да направите 3 клуба, в които можете да прекарате свободното си време и да намерите нови приятели
- стардизайн - кой не би искал да украси стаята си със собствени мебели, или да преоблече куклата си със собствени дрехи?
- неограничено пазаруване на всякакви дрехи в старплаза - от ХотБайс, през RAREs и Inspireds, до Limited Edition и отделни брандове като DKNY, Vivienne Tam, Miss Sixty и т.н.
- възможност да гримирате куклата си с разнообразна палитра от сенки, гримове, моливи за очи, червила и т.н.




НЕ - Суперстар:


- можете да украсявате само 4 стаи
- 10 страници в албума
- поставяне само на трима човека в графата Най-добър Приятел /даже и да си имаш приятели се плаща/
- НЕвъзможност за притежаване на собствено Стайлинг Студио
- НЕвъзможност за използване на старбазаар функцията
- НЕвъзможност за преобличане на новите 10 най-актуални кукли според темата на стардол
- НЕвъзможност за притежаване на повече от 1 клуб
- НЕвъзможност за използване на StarDesign
- доста ограничено пазаруване в старплаза; без достъп до DKNY, LE и т.н.
- ограничено пазаруване на аксесоари за куклата + НЕвъзможност за купуване на каквото и да е било от DOT или DOREE hair shop







Сигурно ви стана малко тъпо като прочетохте това... и все пак, ако не искате да се ограничавате толкова много, отделете 5 минути и напишете писмо до стардол. Ето какво писмо написах аз:


"Изключително съм разочарована от екипа ви в Стардол. Днес, когато кликнах на [Become A Superstar] страницата бях меко казано шокирана. Не мога да повярвам, че от сега нататък ще се налага да плащам 9 лева и 60 ст. , за да получа суперстар членство и малката сума от 160 стардолара. Мисля, че харченето на 10 български лева за суперстар членство всеки месец не е нормално. Повечето български членове на стардол използват SMS функцията, за да станат суперстар, но след промените, които сте направили, никой няма да купува стардоларс или суперстар членство. Почти всичко в Старплаза е за суперстарс; правенето на дрехи по собствен дизайн; продаването на неща в Старбазаар; запазването на повече от 10 страници в албума; преобличането на най-новите 10 кукли; притежаването на повече от една отключена стая и пращането на broadcasts - всичко това е привилегия за суперстар членовете. Сайтът Стардол стана много скъп и това не е никак забавно. Юзърите в Стардол започнаха да стават много груби и жестоки и то само заради виртуалните RARE дрехи. Стардол беше забавно място, където можехме да намерим приятни и добри връстници, но сега почти всеки те игнорира ако не си суперстар или нямаш редки дрехи. Не зная каква е политиката ви за печелене на пари, но колкото повече пари искате да направите, толкова повече стардол членове губите.

Българските потребители сме изпращали стотици писма до вас, отнасящи се за скъпото суперстар членство, но какво получихме? - още по-високи цени, които надали някой ще тръгне да плаща.

Ако поискам да купя LE рокля, струваща 250сд. , ще се наложи да платя около 15 български лева, за да стана суперстар и да получа нужните стардолари за роклята. Нормално ли е това? Ако поискам да купя цялата LE колекция, дори и заплатата на родителите ми няма да бъде достатъчна за закупуването на стардолари.

Това е последният месец, в който купувам Суперстар членство, а и не мисля, че ще си го купя отново."




Ако искате да изпратите това писмо до стардол, ето оригинала му:



Stardoll Staff, I'm really disappointed in you. Today I went to the [Become A Superstar] page, and I was shocked (to say the least). I can't believe that I will have to pay 9,6 BGL to be a superstar one month and to recieve only 160 stardollars. I think paying 9,6 BGL to become a Superstar every month isn't very normal. Most of the Bulgarian people use the SMS function to become superstar, but after the changes you made, almost nobody's going to buy stardollars or superstar membership. Almost everything in Starplaza is for superstars; designing clothes; selling stuff; saving up to 10 dolls at the album; dressing up the newest dolls; having more than 1 unlocked room and sending broadcasts - all these are only for superstars. Stardoll site became very expensive and that is not fun. Stardoll users have been very rude and cruel, because everyone wants virtual rare clothes. Stardoll used to be a fun place, where you could meet nice and friendly people, but now almost everyone ignores you if you're not a Superstar, or you don't have rare clothes. I don't know what your policy of making money is, but the more money you want to make, the more users you lose.

Bulgarian users had been sending so many messages about the expensive superstar membership, but and what did we recieve? - more high prices, that nobody is going to pay.

If I want to buy a LE dress, that costs 250 stardollars I will need to pay about 15.0 BGL to become a superstar and recieve the stardollars for the dress. Is this normal? If I want to buy the whole LE collection my parent's salary won't be enough to buy virtual stardollars.


This is my last month of Superstar, and I think I'm not going to buy SS membership anymore.







Нека направим всичко възможно и върнем обратно старите правила в Стардол.

49 коментара:

Просто стардол се подиграва с нас. Първо когато стана възможно и ние българите да можем да пращаме смс-и за суперстар, бяхме най-ощетени откъм стардолари,а сега да плащаме 2.40 за 1 седмица. До сега не бих могла да си помисля,че стардол е толкова глупав, че да направи това нещо,защото е повече от ясно, че почти никой няма да праща всяка седмица Смс-и. Аз ще пратя писмото и дано да успеем да си върнем старите правила.
Marinka-kalinka

Aбсолютно те подкрепям всичко което написа е вярно тоя стардол самo се чуди как да точи пари от хората . . .
междодр за първи път чувам за тая fakeshake3 , явно е няква патка . . .

Според мен Стардол вече ТОТАЛНО прекали! Не стига, че привилегиите, ако има такива, за нон-суперстарките са минимални, ами махнаха най-хубавия вариант за печелене на пари, увеличиха цените на всичко в Стардол и сега е това! Аз пак ще кажа-Стардол само губи! НИКОЙ няма да тръгне да пуска по 1 смс на седмица, освен ако не е дете на ДОСТА богати хора. Все пак е криза! Кой нормален родител ще даде на детето си да харчи по 10лв. на месец за някакви виртуални глупости (според родителите).
Аз съм прекалено разочарована от Стардол и нямам намерение да им давам толкова пари докато не си поправят малоумната грешка!!!

И аз пратих съобщението.
Вече наистина прекалиха и повече не мисля, че ще се правя суперстар. Освен ако не поправят това. Не съм чак толкова богата, за да давам по 10 лева всеки месец, duh....

-sis4itou_bie

аз също съм съгласна, с това което казват момичетата, и ако трябва да изразявам мнение, ще се повторя, но мисля че в писмото трябва да се допълни за монетката за деня, която не ни дават ;(


Beautifull888

Ами аз го пратих това от всичките ми 13 акаунта, 11 от които още суперстар.Незнам дано всичко да си бъде както преди, както с монетките, така и с СМС-те.Дори се надявам на нещо повече,бът.. xD

Beautifull888

Хехе, браво добре си го измислила миличка :)
Поздравления. Аз имам суперстар до утре и ще видя дали ще си го купя, най-много за около разпродажбата или ако вземат че пуснат нещо интересно, наистина кофти така, верно много скъпо го направиха :(
Та както и да е, и аз ще им пиша това писмо на тия кожодери. Ако повечко хора го пратим може и да ни обърнат някакво внимание :)
Аз съм с вас, до сега се представях със името стардол почитател, но мисля да се преименувам на суперстарвъздаржател :D
както и да е, в стардол съм с ник diva_sam
Поздрави на всички и дано успеем да ги прекършим някакси.
А до тогава минавам в
http://www.i-dressup.com/
Там да си Diamond Membership - струва 49 Icoins! С тая разлика че ако имаш тия iCoins може да си платиш с тях това Diamond Membership(едно към едно със суперстар членство), а не да се набутваш с реални пари. Въпреки че и там има опция да плащаш с кинти :)

Каззано честно до скоро беше долу доре добре :П поне даваха по 1 долар и имах пари да си купя голу доре хубави дрехи въпреки че не бях суперстар. Сега вече няма да мога да си купя не6то което струва повече от 5 монетки :С просто гледам как се повече и повече хора се отказват :( Никога не сам била звезда но се как си харесвам къщата :П

fergiee_1995

Аз съм напълно с теб . Със сигурност ще напиша писмо , но съм сигурна ,че няма да ми отговори ... Стардол сигурно така мисли :,че нищо ,което искаш не е безплатно ... да но 2.40 за 1 СЕДМИЦА ... оо забравии . То тогава става ,ако искам за 1 месец се оказва че общата сумя ,която трява да платя е - 7.20 ?! Това е супер тъпо и гадно . Аз мога да платя 9.60 без прпблем , но въобще НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА ! И това ,което каза Сиси ;) ,че Стардолл губи и аз съм на това мнение. Ами дано да се съберем доста хора,че да може стардол да се побърка и най-накрая нещо да направи по въпроса :Д

Според мен изобщо НЕ трябва да има суперстар мембърство, но те просто искат да си печелят пари!И аз ще пратя писмото, надявам се, че ще успеем да им налеем акъл в главите...Аз никога не съм била суперстар и не искам и да бъда!

Стардол вече прекали.Те тъпи ли са та кой ще се хжане да плаща 2.40 за една седмица не стига че ни спряха 1 монетка на ден ми и това.Аз мисля да изпратя това писмо може пак да го върнат за един месец.
valena98

Наистина сте прави ! Не е честно спрямо нас ! И аз изпратих посмо вчера , а сега дали ще ми отговорят ?

Всички сте прави!Но за да стане по нормалния начин трябва просто всички да спрат да пращат SMS така те губят!И според мен мембърите ще се намалят доста заради това безумие!Не мога да повярвам, че за нещо, което дори няма да притежавам ще дам толкова пари!Наистина не си заслужава!И аз започвам да се замислям дали вече ще влизам в стардол!Извинете просто сега не мога да си вляза в профила :D аз съм mimityyyyyyyyyy

Аз не съм супер стар може би от година, но не ми пречи да играя играта. Все пак контактувам с много малко хора в стардол, най-вече приятелки от истинският живот и от скайп. Нямам възможността всеки месец да пращам СМС-и, пък и сама не искам.. Какъв е смисълът да давам по 2,40 всеки месец след като ми дават нищожни 30сд :? Отдавна стардол не ми е толкова интересен. Сега следя за всичко безплатно и си го взимам и с нещата които имам от преди профилът ми не е толкова хубав, но все пак никоя суперстарка няма да се спре да ме разгледа..може да се каже че от 3-4 месеца никои не ми е искал приятелство..следях 1 клуб на англииски преди да излезе вашият и там бяха написали подобно писмо до стардол много хора включителнио и аз, но нищо.. Така че едва ли има смиъл, но нищо не ни коства да опитаме :)

sweet__desi6

Да напълно съм съгласна..това е вече прекалено..няма какво да кажа повече..и да ще напиша писмо до стардол
аз съм маринцето-пз

Напълно съм съгласна с вас.
Как да пратя писмо?

Етто, в момента имам над 50 чакащи приятелства, със сигурност когато ми свърши супестара, което е след 10 дена, ще получавам сигурно по 1 на седмица. Просто хората са аддски алчни и това е адски тъпо.
Нямам думи за изразя възмущението си от админите на Стардол...
Предлагам сега всички да пратим съобщението (аз го пратих) и ако не полуим старите си цени - да си намерим друго занимание освен тъпия стардол...
Аз лично вече го открих XDD

И бду - нещо друго. Незнам защо, но откакто съм на сметка за 1 код ми взимат 2 лева, не 2.40 о.О

аз съм абсолютно съгласна..стардол само искат да ограбят хората с парите си и са това правят ЛЕ и другите скъпи маркови работи които лиюно аз даже и да съм суперстар пак не мога да си ги позволя защото трябва да дам 9 и нещо че може и повече както каза Ралица за някое от лимитираните дрехи които сега в момента хората се трепят и дават сигурно хиляди че и повече само и само д се изфукат пред другите,да се подиграват и какво ли не друго..когато се регистрирах в края на януари всичко си беше нормално и много ми хареса,но след време всичко се промени даже и да съм в стардол от 2009,януари месец и още няколко месеца там много ми хареса,хот байсите бяха ефтиниа не както сега по 15 монетки,имаше SEPHORA а тя имаше и неща които бяха не само за сс а и за не сс,нямаше скапи неща...но сега за жалост се промениха нещата,лично на мен не ми се дават 2.40 само за 1 седмица и не ме интересува че дават повече пари,то пак ще си остане суперстарството за 1 седмица :( за писмото аз съм пращала много писма сварзаи с проблемите на стардол и единственото което ми отговориха е 'нищо' но сега за последно ще се пробвам с писмата

jambol_girl

Хриси, и аз съм на сметка. В действителност ти казва, че взима по 2лв, но после като дойде сметката ще видиш, че е 2.40 защото тези 40 стотинки са ДДС, а когато си проверяваш сметката никога не казват цените с ДДС. :]

Мен ако ме питате, тях въобще не ги интересуваме-бълкарките не са толкова много и не всяка им тъпче джобовете така, както например англичанките (каквато е и fakeshake3).Честно казано чудя се защо ли въобще още се занимавам със стардол.Има толкова много неща, които да правим, вместо да седим и да си късаме нервите пред компютъра, играейки стардол и мъчейки се да съберем колкото се може повече пари,за да си купим някоя дреха, само защото тя е "лимитирана", а след един месец излиза нова дрешка,която отново е "лимитирана" и пак започваме да се чудим как да съберем пари, за да я купим. Не е честно и да ни дискриминират- за американците има много повече неща, които са безплатни, и различни от нашите магазини (например магазинът Moxie girlz, който съществуваше преди един или два месеца, и който беше достъпен за нас само с "измами"). Ако не направят нещо по въпроса аз ще зарежа стардол без дори да се замисля.

Един Н Е П О Ч И Т А Т Е Л на stardoll

Съгласна съм със абсолютно всичко!Остават ми 53 дни суперстар и когато изтечат ще оставя куклата.Дотогава когато мога ще пращам на стардол съобщението което е пратила раличка.И аз за първи път чувам за fakeshake3 ии когато и посетих къщата с нищо особено не ме впечатли,защото съм виждала и много други кукли с толкова дрехи. -moni4ka_22

Не, бе. По 2 ми взима. Пратих един път код и си проверих сметката и 2 лева ми е зело...

Напълно съм сагласна! Не стига че ни спряха и 1 долър на ден ами и си надуват цените в старплаза и след това прабят суперстара за 2,40 само за 1 седмица като ни дават само 40 долърчета! Не смятам че това е честно!Аз съм суперстар, но имам приятели които не са и знам колко е гадно. Защо несуперстарките да не могат да обличат някой от куклите ? Друг например който не приема хора несъперстар и без редки дрехи е Lugga! Никой не приема в приятелите си! Аз и мои познати сме и изкали приятелство (и повечето сме суперстарки) ни тя се мисли за нещо голямо и отказва на повечето хора приятелство. Някой дори са се опитвали да я репортнат! Не мисля че стардол да честни! Преди да приложат всички тези глупости сайта бече по-як! Не мисля че някой би давал по 10 лева на седмица, а незнам какво ще става когато в България влесто с лева плащаме с евро!!!!

Странна работа 0_o

Abe tva e mnogo glupava rabota,az da ne sum luda da dam 15 LV. za edna virtualna roklq??! Che az za tezi pari shte si kupq edna istinska bluzka primerno,vuobshte stardoll e mnogo alchen,i az naistina nqma da stana poveche SS ako ne namalqt taksata! Ne sum luda da dam 10 LV za nqkakvi stardollari i virtualni drehi ! Tova e asdki tupo,VUZMUTENA sym.!

Няма смисъл да преповтарям останалите - стардол за пореден път се уляха ;x Проблема си е изцяло техен - губят си клиентите (вече така трябва да се наричаме, защото само им плащаме за скапаните привилегии...). Аз също ще изпратя писмото, след като се науча как :D ии се надявам да се поправят, ако не... i-dressup.com докато и там не почнат да ни карат да плащаме :)

- MissYoni1995

kade trqbva da se izprati tova pismo ?
monity_anity

Kазахте, че ако не ни върнат цените ще си намерим друго занимание.. Аз мога да ви предложа нещо ако собственичката на блога е съгласна ще го направя на фотошопа подробна информция аз този саит и ако желае тя да го публикува. Пишете тук или лс в стардол дали сте съгласни. Ако не сте няма проблем все пак това е блог за алчния стардол :]

sweet__desi6

MKA kolekciqta ne e kolekciq ot izklu4itelno redki drehi ami tezi drehi sa spe4eleni ot nqkolko 4oveka ot saztezanie v stardol predi vreme (stardoll contest) kakto ima6e i paulina rc contest i drugi.
I nigona ne bih se setila 4e da pose6tava6 nqkoi te pravi neeliten
i za onova momi4e/mom4e fakeshake3 ami vie kakvo o4akvate? da priema requesti kato ''hi?wana be friends pls pls so much?''''ur so cool''i tem podobni I da ima 100 stranici priqteli? Drugo - ami na teb za kakvo ti e da si priqtel s superstar???vsqka6 teq koito ne sa superstar sa malko???

Iskah samo da kaja 4e mnogo vajni ne6ta sa ispusnati za smetka na nqkakvi podrobnosti
btw vapreki tova nqkoi 6te prodaljat da pra6tat po nqkolko sms vseki den i sigorno kogato trqbva da dava6 po hilqda leva za 1 mesec togava sigorno 6te se osaznaqt.
Az bqh po4nala da pra6tam po 3-4 do 5 sms na mesec no sega VAOB6TE NE mislq da pra6tam!az predlagam da se iznasqme ot stardoll.Vi6te ima i mnoooogo drugi saitove kato stardoll.Edin vid virtualensvqt.E est 4e sa po neintersni ama i stardoll ve4e ne e tolkova interesen.
Ili pak da napi6em nqkakvi pro6tallni raboti na prezentaciite si i 4e napuskame i da ne vlizame izvesno vreme i moje da pomisli 4e sme si tragnali.Vse pak koe mu e interesnoto na stardoll?

BGlanguige (m/u drugoto mn otdavna ideqta mi be6e da pi6em na stardol da slojat bg ezik xD

Хрис,и на мен ми взима 2 лева.На Глобул съм,не знам как е при теб.
*****************
А тия ИДИОТИ просто не знаят колко много ще изгубят,ако продължават в същия дух.. Първо спряха the stardoll-per-day campaign,а сега това.Ако не се променят нещата нямам намерение нито един лев повече да похарча за виртуалните им дрешки.
****************
Прекалиха..

Напълно съм съгласна с всичко, което сте написали по-горе. Не ми се искаше да напускам стардол, ще влизам просто за точки и някоя дреха, ама преди беше по-забавно. Сега главното нещо в стардол са парите...

e za6to ne mi publikuvate komentara????!!!
a i vijte ne6to
http://3.bp.blogspot.com/_jjV7ok7tu2g/SvX7lq1x-EI/AAAAAAAAHoI/v7-x1NshL8E/s1600-h/SS02029.png
http://3.bp.blogspot.com/_jjV7ok7tu2g/SvX7lfIuxEI/AAAAAAAAHoA/2eDLKAPi4N0/s1600-h/SS02030.png
http://4.bp.blogspot.com/_jjV7ok7tu2g/SvX7leHrFmI/AAAAAAAAHn4/f8NgdLHzvWA/s1600-h/SS02031.png

Навсякъде по света има дискриминация!Но в сайт за игри не съм го очаквала!Виждах, че с времето цените се вдигат се повече и повече, но те какво ли още ще измислят?Разпратих това съобщение от много мои профили, но надали админите ще си направят труда да го прочетат!Те са толкова алчни и двулични и не разбират, че ние живеем в България и си броим стотинките за хляба!Те просто прекаляват!Прекаляват е меко казано!Ние не сме в Америка, че да печелим 5 пъти повече за да имаме за виртуални глупости!Аз ви казвам почакайте ще видите, че след около 2 месеца ще се вразумят ако ли не аз ще напусна стардол!Просто няма дори и да влизам!Ако искат да ми трият профила!То така или иначе съм си давала парите напразно!Само заради някакви си дрешки, повечето от които са грозни и скъпи!Вярно е, че за да съберете някаква стара колекция ще ви се наложи да събирате от джобните си за училище даже и да просите няма да ви стигнат!Не разбирам защо го правят!Аз да ви кажа, че дори всички българи да са съгласни с нас, стардол няма да обеднее без нас, защото ни сме мъничка държава!Докато има глупаци от Америка, които ще дават и дават пари!Никой не може да ни разбере, защото по цял свят се плаща повече от България!Това е лошото!А ще ни е трудно да обедим 30 милиона души!Но някой ден и на тях ще им писне!Стардол ще се разкайва за постъпката си.Помнете думите ми!Влезте от тук за да пишете на глупавите админи, които може би ще го отволят след 3 4 месеца!http://www.stardoll.com/en/help/contact.php?category=other

хора , айде да направим протест и да кажем , че ако не се поправим ще напуснем ;( .. нека всички пратят това , което рали им е писала!

~ruk4o

здравеите
напълно съм съгласна с вас и аз им изпратих писмо дано да върнат старите правила

оо аз се отказах , наплно ! Ако го променят както напреди вече ще съм на друго мнение , но ... едва ли скоро ще стане ! А ии какво стана не само ,че ни спряха $ , не само тоя проблем с смс-те , а и на всичкото отгоре скоро или утре ще излезне новата колекция на KOHL'S ... едва ли съм единствената ,която има само по 5 $ . ако дрехите са над 5 или прблизително до тази сумаа .. айдее ...аз ще има само да мечтая за тея дрешки :Д . Абе какво още да добавям ...само като видях - 23 коментара :О си помислих ,че наистина е много сериозен тоя проблем ... но все пак не сме ние на голямата загуба. Сигурно много от вас ще си помислят,че сме на загуба ,защото : "ако излезе някоя яка и дрешка на ХБ или да излезне нов магазин ... абе я да си пусна смс ,все пак тоя магазин няма да го има вечно " , наистинаи аз се замислям,но не систрува . НА такива алчи хора нищо нема да даваамм :Д Абе аз отива да са моля , стардол да го променят както напреди :Д

1. Анонимния, който пита зашо не му се одобрява комнтара, зашотото не си се подписала с ника си в StarDoll.

Всички които са писли анонимно нямада видят комнтара си - има правила и щом има хора които са ги разбрали и ги спазват значи всички могат! Иключение правя за съдържателните комнтари, но това не означава че не държада се спазват правилата...

2. sweet__desi6 - свържи се с мен готова съм да изслушам идеята ти.

И аз изпратих писмото, но се съмнявам за отговор или някакво развитите по въпроса..
-klarito

Оооо, това е немислимо вече! Стардоларите ги спряха! Суперстарството се увеличи. Така е и в китайския Стардол. Правеше те суперстар като се регистрираш и даваше по 50 стардолара НА ДЕН!! Сега мисля че не е така вече. Стардол стават все по-алчни и по-алчни. Ако до 2 месеца максимум нещо не се оправи, аз се изнасям оттам!

Пратих писмо до стардол и ето какво гладеше то (малко е дългичко):

Преди да затворите прозореца с писмото ми,Прочетете го!!!!!Знам че получавате много такива писма от хората от българиа но вие си го заслужавате Stardoll staff!!!!!

Това са всичките неща който сте направили за нас(и никой не е казал че са добри)

1.Направи ли сте сс членството 4 пъти по скъпо и то само за нас от Българиа
2.Махнахте 1 сд на ден (това означава че неможем да спестяваме нищо!)
3.Оставили сте ни само 5 сд на ден без да можем да ги запаваме!
4.неможем да си купуваме нищо по скъпо от 5 сд!Азнаете ли колко са тези неща ако не си сс???
5.Всичко е толкова скъпо че за едно презареждане можем да си купим само 1 рокля!
6.Ами за другите miss sixty които нямаме в магазине ние от българиа да не мислите че няма д аза белижим???
7.Казахте че ще има състезания насочени към нашата държава за да имаме по голям шанс да спечелим!!!Е???
8.Направили сте всичко за сс а несс кави са вазможностите???Не може да се играе с 10 от най-новите кукли и дрехите е приятелите...трябва ли да продалжавим вие си знаете мн добре!
9.Помолих ви да стана служитен на стардолл защото имам мн идей за статии на магазине а ви е ми пратихте клуб който не същаствува за младите таланти?!
10.Не отговаряте на саобщенията ако не са пълни с хвалби ! Атогава защо има надпис че ще ни отговорите???
Много съм разочарована и не го крия ! Ако искате да си запазите членовете направете нещо за тях ! Направете кавото си искате на доллката ми вземете и мабелите дрехите!Не ме интерсува, защото скоро ще се махна!

Надявам се че ще ми отговорите ЗАЩО!

много съм разочарована и много от причтелите ми там ни подкрепчт и пращат писма до стардолл!Надявам се че ще променим нещо

Ето това получих
Hi,

Thanks for getting in touch with us.

There has been a price change in the Stardollar packages purchased by SMS or home phone.

You now get MORE Stardollars if you purchase a top up by SMS or home phone, but the length of the Superstar membership has been shortened. This change was necessary for Stardoll to continue delivering exclusive items for Superstar medolls and Suites.

We hope that you will enjoy the increased Stardollar value of your top up.


Yours Truly,
The Stardoll Staff

Тези хора не ни ли разбират.. Ние вече разбрахме,че стардол се е променил, те пак същото ни обесняват..
blue_girl97

Трябва да се направи нещо по въпроса!Аз предлагам нещо като стачка добре обмислено!Както се вика ние наистина няма да можем да си позволив неща над 5$ дори не можем да спестяваме!Тези правила са "изрудски" с извинение!Това колко човека ще го изтърпят според вас?Аз съм напълно сигурна, че има хора от България, които няма да им пука и ще си бъдат суперстар каквото и да става!То това си е техен проблем!Никой не може да ги задължава да бъдат в стачка, но не помагат особено!Аз смятам, че ако всички обединим усилия и разпращаме непрекъснато съобщения колко е глупаво това може и работата за потръгне.Но кой знае!Представете си, че може да не сме единствените, които се чудят какво ще правят!Аз просто го очаквах, но не чак до тук да се стигне!Ми ние за какво говорим просто!То след една/две години ще направят цените 3 пъти по високи!Кой ще даде толкова пари?Само за да играеш някаква игра с кукли!?!Наистина въпроса е много сериозен!Някои хора не се замислят достатъчно!Щом тук има само 30 коментара :D не повече от 20 човека да са наясно!Стардол няма да обеднее кой знае колко без нас!Защото има да взема пари от още стотина държави!А ако хората спрат да пращат SMS за тях няма да е голям проблем, понеже за хитри и ще измислят какво ли още не за да се набутваме:хубави дрешки,безплатни аксесоари . . .!А това беше любимия ми сайт!Вече не е!!!Сега като не съм суперстар и няма да мога да виждам половината си стаи!Сигурно никой няма да ме посещава и така нататък!Това трябва да спре!!!!!!!!!!!!!

Hi,

Thanks for getting in touch with us.

There has been a price change in the Stardollar packages purchased by SMS or home phone.

You now get MORE Stardollars if you purchase a top up by SMS or home phone, but the length of the Superstar membership has been shortened. This change was necessary for Stardoll to continue delivering exclusive items for Superstar medolls and Suites.

We hope that you will enjoy the increased Stardollar value of your top up.


Yours Truly,
The Stardoll Staff

ето го съобщението което ми пратиха...
moni4ka_22

приказна ти като си толкова отворена какво правиш в детски сайт?Защо да не пишем анонимно?Какво ти пречи?Щом има графа анонимно значи имаме право да изберем!Спри да се заяждаш!Навсякъде вси ти трябва да правиш правилата!Всеки има право на мнение!Ти не можеш да се месиш където си поискаш!Много извинявай, но ... си е така!И ако не си забелязала много хора не пишат името си, защото може би са сметнали, че така ще е по-добре!!!

Напълно съм съгласна с вас, това вече е прекалено, вече нямам стимол за влизане в Stardoll.И защо все ние от БГ. сме ощитените не мога да си обесня, ами да напускаме или да стимолираме с писма екипа,аз съм член от 2006г и да ви кажа честно последните няколко месеца съм потресена от новите реформи ,като всички други и стардол прекалиха, еми нали се нагушиха с потребители.......
ot magi888

Аз не съм отворена. Относно възраста ми, аз съм намерила StarDoll, когато бях на 14... също така смятам че мога да избера нещата които ми доставят удоволствие, а и сайта отдавна се е разделил с невинноста - вивдала съм такива псувни, ругатни и обиди по клубовете, което е далеч се разминава с понетието "Детски сайт", както казваш.

Ако не знаеш този блог, аз го управлявам и е напълно нормално да създам правила.
И не се заяждам тъкмо това се опитвам да спра, аз давам думата на всички, заставате гласно и си я кажете... А хората които считат, че е по- добре да не казват кои са - аз нямам вина че са нагубили някого и искат да се крият.

Целта на тези правила за коментарите, които съм нправила е, когато влезеш в този блог, да ти е приятно да четеш пстовете и да ти е приятно да дискутираш темите с другите, така ще се запознаеш с нови хора, така ще се прочуеш , така ще създадеш приятлства, така като се зпишеш в конкурс ще имаш шанс да го спечелиш....

Другата цел е да усигоря спокоиствието на авторите на този блог, защотото много хора пускат псувни и страшно мръснишки комнтари на които не искам да правя, нито себе си, нико някой друг свидетел. Мисля, че на всички ще им е приятно да четат неща, които не съдържат мръснишко псуване и обиждане.
А и ако за миг си прдставиш че пишеш в този бог и пускаш пост, и някои в комнтарите те е напсувал, като каруцар - не би ти стнало особено приятно.

С това се надявам да разбереш причината за тези правила, аз никой не насилвам да ги спзва... Сложила тези правила и това е положението.
Така съм преценила, че ще е по- добре за всички. Ако някой не е съгласен с моето мнение нека да каже :)

Боже мой! Това е анти-нормално спрямо потребителите в стардол. Какви алчни американци!! Най-малко 200 лева ще изкарват телефонните сметки.

напълно съм съгласнаю откакто надуха цените за суперстар спрях да ставам това вече ппремина всички правила неможе така да се постъпва с деца в стардолл сигурно има регистрирани деца на 7,8 години прекалено много почнаха да ни мамят това нещо трябва непременно да се промени да върнем старите правила

we4e naistina prekaliha samo ni mamaqt ima deca na 7 8 godini deto su6to se podvejdat i pra6tat tezi sms-si prekaleno skupo stana vsi4ko tova nemoje pove4e da se turpi po nqkukuv na4in trqbva da vurnem starite pravila v stardoll ve4e ne si zaslyjava da stava6 syperstar kudeto 6te pla6ta6 9.60 na mesec :X

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive