Представям ви най-новата глупост на Стардол - Royality Club. Преди половин час получих доста интересно съобщение от стардол. В него се казва колко съм специална, креативна и колко много допринасям за Стардол. Оказа се, че това е реклама на клуб предназначен за елитните членове на сайта. Разбира се когато прочетох писмото повярвах на всичките простотии и се почуствах малко или много 'специална', но интересното стана когато влязох в клуба. Излиза, че специални са не 200-300 човека както си мислих, а цели 65044 членове на Стардол. И ми направи впечатление /е, не само на мен/, че всичките тези 65044 члена на клуба са СУПЕРСТАР. Излиза, че да си член на този клуб трябва да си суперстар. Значи всички суперстар членове на сайта са специални, а другите не-суперстар ... ? Този клуб обещава много интересни 'работи' за всички редовни членове /което ще рече за суперстар/. Истината за този клуб е, че не представлява нищо особено, но как ще го знаят не-суперстарките когато не са негови членове? Истината е, че от Стардол правят поредната алчна мизерия и изпращат на всички реклама за този уж многообещаващ клуб, който отвън изглежда добре, но отвътре не представлява нищо друго освен онези спонсорирани клубове, които се натрупват с 1540564 страници с topics и разни глупости. Явно от Стардол правят поредния отчаян опит да спечелят повече пари.

ПС: докато съм писала публикацията членовете на клуба са станали 65043. Изглежда на някой му е изтекъл суперстар членството и са го изгонили от клуба...

17 коментара:

ole boje :D

nali :D i az poluchih tazi neveroqtna pokana :D
kogato vlqzoh v kluba da go porazgledam [ nali e specialen ] se okaza che sum chlen na elitnoto obshtestvo zashto sum ss poveche ot edna godina. a da i dori ne e nujdo da " si podam molbata :D " za chlenstvo.. veche bqh vpisana v lista na elitkite. drugoto interesno e che dori ne moga da izlqza ot kluba, toest sum chlen po zaduljenie.. :D

monchetyy

zna4i kluba e za VIP membari ot stardoll no ne e sa takiva kadeto sa superstar sa6toto az sam i ne moga da vlqsa i ne iskam

da i az polu4ixx..abe izob6to ve4e ne se iznenadvam ;d;dd; stana mi interesno..i poglednax..oba4e otnovo se razo4arovax :X

marinceto_pz

Аз също получих въпросното писмо. Влязох в клуба, даже писах по темите. След като ти прочетох поста реших да вляза и да ти копна част от един пост на момиче от клуба, което твърдеше, че дори да ти е изтекло суперстар членството, няма да бъдеш изритан от клуба. Влязох си в профила и какво виждам - клубът не фигурира в списъка ми. Влязох си в пощата, кликнах на писмото, за да да в клуба, и какво се оказва - вече не съм член. И това в рамките на 30 минути. Някой има ли резонно обяснение?

na men mi pratiha pokana bqh v kluba za okolo 4as i sega ne moga da vlqza klikam si na pokanata vse edno sa me izpadili i ve4e ne sam member mai taka stana! Abe kakvo stava :[

az sam v typiq im klub,iskam da napusna 6toto ne mi haresva glupavata im ideq,i jalkiq im opit da vpe4atlqt nqkoi..

One_Star_Girl

И аз получих писмото - влязох в клуба,но не намерих теми или нещо от сорта. Сега писмото го няма. Сигурно Стардол са изтъркали клуба,защото много хора недоволстват. Пха,баси тъпнята. Поне като правят нещо да го държат там,а не да го махат след половин час.

susumigata

На мен също ми изпратиха.Ама хич не ме вълнува xD

beautifull888

да аз също получих такова писмо...доста явно бие на очи че ако не си суперстар може да членуваш само в мечтите си...клуба не е нищо особедно най-обикновенно клубче или по-толно както е написала rali4ka94 поредната излагация :)

И аз получих тъпото писмо, ама не ми е притрябвала да им влизам в клубовете.
klarito

Бтв, не съм влизала в тъпия клуб, а го има в списъка с клубовете, в които съм се присъединила.

vsi4ki li ste polu4ili pisma jalko az ne polu4ih makur i da sum superstar namerih kluba i pak nemoga da vlqza az sum si superstar i imam 21 dena ostanali a i imam dosta drehi i mebeli i stai

малеее , това е много подло ! тея ,които не са суперстар не ги канят , пък другите , които са ги канят .. |-( амии вече всичко мога да очаквам от стардол

Анонимен каза... петък, ноември 13, 2009  

roni, трябва да си суперстар повече от година :D:D:D Чудя се от къде им идват тия тъпи идеи...да вземат да върнат stardollar per day примерно, вместо да пускат някакви тъпи клубове. И между другото,в предишното ми мнение нали бях писала,че клуба и писмото са ми зачезнали - е,пак са се появили и влязох във въпросния клуб - наистина е просто обикновен клуб. Наистина е жалко. Стардол беше много хубав сайт преди да го съсипят и всичко да стане на въпрос за пари...
susumigata

Анонимен каза... петък, ноември 13, 2009  

na mene mi pratiha i kato go posetih ne be6e ni6to osobenno a posle kato poglednah clubovete si go ima6e vuv klubovete kum koito sum se presuedinila i ne oga da izlqza ot kluba mi te 6te me izhvurlqt tei 4e i bez tva ne mi ostava mn :D


valena98

Анонимен каза... петък, ноември 13, 2009  

Авторката на тоя клуб е уникат :х нямам думи.. сексапил надникнете и я вижте ако тази е VIP :X ...

Тфа с клуба наистина е мн тъпо ама.. какво да се прави стардол затъпява .. и това всички го разбират.. да не говорим и за дрехите..

lunichka0909 :P

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive