Дойде време и да покажа картинките ви от втората задача, а вие да дадете вота си за някого от участниците. Тази седмица задачата беше много лесна /поне според мен/ - празнично облекло за Хелуин. Ето и моделите:


ams.love:



asley.melan:



Blue_girl97:


daqna91:



DramaQueenZo:


Eva_1209:


Green_eye_angel:



iliqn4eto:



JadeHarisenTH:



kiceto:



marinka-kalinka:



matcurana:




miami_beach13:


moni4ka_22:



One_star_girl



Prikazna:



raDity... :



razdora:



ruk4o:



sladorankata_23




sweet_kiss951:


sweet-girl1996. :



zori1997:



zornitca_i:







Този път не си позволих да коментирам облеклата ви, тъй като приемам че всички са по темата. Е, разбира се както виждате има и някои, които доста си приличат, но пък за това оставям избора на вас:





Кой се е справил най-добре със задачата за Хелуин?

View Results
Create a Blog Poll


Гласуването ще приключи на 2.11.2009 в пет следобяд, когато ще обявя новата тема :)

2 коментара:

На мен пък ми се струва, че повечето тоеалети НЕ са по темата. А отгоре на всичко sladorankata_23 е копира тоалета на деня (31 окомври) , което доклкото помня беше против правилата. И все пак, какво ли разбирам аз... :?

да моми4ето е право и аз забелязах 4е е копирала тоалета на деня и се 4удих дали да ви кажа.Много за хубави тоалетите =)


rositsaaa

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive