Тъй като продължават въпросите за proxy настройки, реших да ви напиша един урок, какво означва и как се ползва.

Проксито служи за заблуда на определен сайт, че сте от дадена държава. Когато се ползва прокси, сайтат бива заблуден и се отваря видим за определената държава.
Прокситата са два вида Ръчно прокси (manual proxy) и Сървър прокси (server proxy)

1. Сървър прокси (server proxy)
- това са сайтове през които може да отворите определен сайт и да го разгледате, тези сайтове имат един недостатак, те не могат да отворят изцяло заредена страницата тъй като java скриптовете не работят отворени през сървър.

2. Ръчно прокси (manual proxy)
- това прокси Ви отваря сайта без проблем и напълно видим за дадената държава. Едиственият недостатък е че трудно се намират работещи проксита.


Ще ви покажа как да смените вашето прокси за трите най- известни браузера Internet Explorer, Mozilla Firefox и Opera.



За Mozilla Firefox
трябвада влезете в следните менюта
1 Tools -> 2. Options -> 3. Network -> 4. Settings
трябва да сложите отметката на 5. Manual proxy configuration и да напишете proxy-то в полето с номер 6.
За Internet Explorer
трябвада влезете в следните менюта
1. Tools -> 2. Interent Options -> 3. Connections -> 4. LAN settings
трябва да сложите отметката на 5. и да напишете proxy-то в полето с номер 6.

За Opera
трябвада влезете в следните менюта
1. Tools -> 2. Preferences -> 3. Advanced -> 4. Network -> 5. Proxy Servers
трябва да сложите отметката на 6. и да напишете proxy-то в полето с номер 7.

ВАЖНО:
Не забравяйте че винаги трябва да махнете proxy-то след като приключите!

Надявам се уроците да са Ви полезни и по немалко да хвърлят яснота върху това какво представлява proxy и как се използва то.



**********************************************************

11 коментара:

A nez e otkazwam super e obeneno i blagodarq zatruda no vse oste na men ne mi stawa sig sum bugnata :D blagodarq Prikazna :)

Анонимен каза... сряда, ноември 18, 2009  

За безплатните неща на барби:
-Мозилата ми е бъгната
-С интернет експлорер не ми се получава
-Опера нямам и нямам намерение да си я слагам

:D:D

ninkus_n-

Обещавам да разпитам един приятел, които разбира от тези неща и да ми каже как да си оправиш проблема с Mozilla ^-^

Анонимен каза... сряда, ноември 18, 2009  

Хах, няма нужда ;) Ще мина и без перука.

мм... и на мене не ми става- просто не ми зарежда и после като просрочи времето за връзке ми показва чепроблема може да е от това че firefox не е разрешил достъп... пък много исках перуката... пък за Explorer-а ми въобще и без проксито не става... хах... докога ще са валидни ??

ladygosha_

Амии, какво става ако си си забравил старите прокси настройки xD

Plami161-
Ам нищо няма да стане, спокойно ^-^
Тези полета по принцип трябва да са празни ако е имало нещо преди то е било сложено автоматично :)

Тук не е мястото на въпроса ми,но не энам къде да попитам.Та въпроса ми е как мога да си имам още кукли в къщата.Моля някои да ми помогне. БЛАГОДАРЯ ВИ предварително.

Тук не е мястото на въпроса ми,но не энам къде да попитам.Та въпроса ми е как мога да си имам още кукли в къщата.Моля някои да ми помогне. БЛАГОДАРЯ ВИ предварително.

Тук не е мястото на въпроса ми,но не энам къде да попитам.Та въпроса ми е как мога да си имам още кукли в къщата.Моля някои да ми помогне. БЛАГОДАРЯ ВИ предварително.

Тук не е мястото на въпроса ми,но не энам къде да попитам.Та въпроса ми е как мога да си имам още кукли в къщата.Моля някои да ми помогне. БЛАГОДАРЯ ВИ предварително.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive