Здравейте !! Пак съм аз с новини за anonimant , за която писах преди няколко дена !! тя се изплаши и се престори , че където живее е деня на шегата .. Поредната изцепка е не да праща заплахи за хакване , а обиди вижте какво е писала в профила на една българска долка RouLly > [ http://www.stardoll.com/en/user/?id=17052240 ] :


Явно не може да се сети , че да " хакер " да посочи някоя друга долка ще е подозрително .. Другата долка се казва aziaz http://www.stardoll.com/en/user/?id=29984205 .. Странно май нямаш много гънки !!

Давай продължавай да обиждаш .. май си нямаш друга работа !!
Чао - това е от мен за сега !!
- Miia

6 коментара:

Sujalqvam 4e pi6a v tazi tema no iskam da popitam dali znaete ne6to za novoto kolie na BFF :? i dali moje da se vzeme ?

Анонимата госпожица-

Геивната се се получва след като се съгласиш с 10-те препоръки от сайта. Всек иден се отключва нова препопръка и всеки ден трябва да посетиш страницата на кампанията, когато се съгласиш с 10-те препопръки тигава ще получиш подаръка.

Съветвам те занапред да не пишеш анонимно защотото няма да пусна комнтара ти и няма да получиш отговор на бъдещите ти въпроси - в този блог има остановени правила за коментарите и се надявам да ги спазваш :)

Анонимен каза... петък, ноември 20, 2009  

Здравйте :)знам,че не трябва да пиша тук,но искам да ви помоля за малко помощ.Една кукла nelitooo ме заплашва,че ще ме хакне ако не и дам куклата си на някого или да дам куклата си на нея :( моля за помощ не знам какво да правя :( написала ми го е в guestbook

-rainaubest

Анонимен каза... петък, ноември 20, 2009  

Здравйте :)знам,че не трябва да пиша тук,но искам да ви помоля за малко помощ.Една кукла nelitooo ме заплашва,че ще ме хакне ако не и дам куклата си на някого или да дам куклата си на нея :( моля за помощ не знам какво да правя :( написала ми го е в guestbook

-rainaubest

-rainaubest -
Не се притиснявай ти не и давай паролата и пощата си и всичко ще е наред :)

Блокни я и изттрии всички заплахи от книгата си :)

Здравейте,ama.love може ли да ми дадеш skypeto си?Предварително благодаря.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive