Днес на 30 Ноември своят 25-ти Рожден Ден празнува Гергана!

Пожелавам и в бъдеще да прави още по гелми хитове и да е много здрава!!!

Нека заедно да полсушаме едни от най- големите и' хитове ^-^




Интересното е че докато редях песните в плеара се затрудних коя песен по напред да сложа и си дадох сметка, колко много стойностни песни е направила Гергана. Преди не разбирах защо моите познати толкова много я харесваха и и' се кефят, мислех си че е пореднатната рускоска... , но сега разбрах - наистина тя е залужила да бъде една от най- големите певици на България. Толкова много стойностни песни е направила, че не знам как не съм си дала сметка че тя наистина е страхотна! Затова увжавайте творчеството дори и на тези стилове, които не слушате, а и не се ограничвайте само в един стил - музиката е храна за душата, знаете че колкото една храна е разнообразна толкова по- добре.....


Също така отново ще Ви призова да вуажавате хората и да не си правите погрешни изводи без да сте се поинтересували от даденият човек. Сигурна съм че някаква част от Вас обиждат Гергана, но едва ли знаят факта че нейната майка е починала малко след като е завършила училище и малко преди да подпише договора си с Пайнер, както виждате тя е платила огромна цена в своя си живот, затова уважавайте хората.... Дори и нашият StarDoll Ви призовава към това с кампанията си BFF....


*********************************************************************

7 коментара:

знам че не е по темата ама искам да питам.. вие имате ли гифт-о-метър ??
аз нямам :О .. дано е само бъг защото ми се искаше да го има повече време.. мислех че е до Коледа.. О.о

newii_sz-
Никой го няма... за наше съжаление...

Аз правилно казах, че няма да стигна до последната награда :D:D

ее то па.. за 3-4 дни кой може да си вземе нещо .. ;дд .. модераторите са станали много лоши.. ;дд .. тъкмо щях да взема 4тия подарък ...

az stignah dokraq mn beshe qk :)

matcurana

леле аз незнаех ,че майка и е починала след като е завършила :О да не забравя иии от мен Честит рожден ден Гери .Аз тая песен Сини очи съм я чувала ,наиситна е страхотна :P ес7 има и други ,които са също яки :)

Да ѝ е честито на Гердана..Опа..Гергана ;д

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive