Третата задача беше School Style. Ето тоалетите, които сте ми пратили:


ams.love :




asley.melan :



blue_girl97 :



daqna91 :


Green_Eye_Angel :




iliqn4eto :


JadeHarisenTH :



kiceto :



marinka-kalinka :


matcurana :





moni4ka_22 :



One_Star_Girl :



Prikazna :



razdora :



ruk4o :



sladorankata_23 :



sweet-girl1996.




zori1997 :


zornitca_i :





Ето и полът за гласуване:


Кой се е справил най-добре със задачата School Style?

View Results
Create a Blog Poll



Гласуването приключва на 10.11 /Вторник/, когато ще обявя резултатите и последната тема :)

7 коментара:

Писах ти по скайп,защо пак не си ми сложила тоалета?! Извинявай,ама ми писна.
~susumigata

iva96
desi se e spravila nai-dobre

здравейте... искам да ви пиша относно конкурса.. вижте нямам нищо против prikazna, не я познавам като човек, сигурно е много готина, но все пак тя е известна и винаги има най-голям резултат и е ясно, че ще спечели.Въпреки че прави доста хубави облекла, все пак и другите има не по лоши облекла от нейните. И все пак дайте шанс и на другите :)

HI ,moje li da u4astvam v bloga mnogo iskam ,molq vi kajete kakvo trqbva da napravq.Skype mi e : avito_fens_dir_bg
Dolkata mi e ivsyt0

Към анонимната Госпожица- Да права си... но как очкаваш да се прочуеш като дори непише ника си в StarDoll.

Тези правиласъм ги сложила не случайно, ето давма на всички възможност да се птрочуете НЕ пишете анонимно... прочуйте се, запознайте се, станете приятели за да Ви познават! Как да те знаят хората като пишеш анонимно...

Аз никгоа не съм го правила и затова ме познават... :)

Абе хора , това е просто конкурс :)
И знаете ли какво? Видя ло се е кой ще бие , няма смосъл дори и от 3-ти кръг!Още по-малко смисъл има да се караме..Камоли за това , че някой обира всички гласове :)Това не ви засяга!

susumigata - още във втори кръг ти закъсня и ми прати тоалета си един ден по-късно, за това си отписана от състезанието. За третия кръг даже не знам дали си ми пращала тоалет. Поне да ме беше питала по скайпа или в Стардол и щях да ти отговоря...

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive