Здравейте !! Получих сигнал от едно момиче от Стардол (lili_nai13), че нов хакер се е появил на хоризонта профила му се казва anonimanta и е заплашила българското момиче lidiastoianova (по-долу е доказателството) Както Вери беше казала в пост от преди 2 месеца не си давайте паролата , нито давайте кодове ако искат такива .. Ако ви изпрятят рикуест със заплаха просто не приемаите и ги игнорираите ..





Това е от мен за сега .. Мисля , че не съм единствената , която смята , че Стардол освен , че се комерсиализира .. стана пълен с алчни хора .. които очевидно само виртуалния свят имат или просто им е скучно !!

- Miia x0x0

10 коментара:

ох не мога вече!друг път просто си пожелавам да изчезнат и да не причиняват лошо на никой ноо не мога вече!Мисля да и пиша и яко да я оправя тая алчна долна българка!срамота е!

-moni4ka_22

vnimavaite! profilat na razdora ve4e e haknat.

Още не съм получавала такива заплахи и се надявам да не получа

Преди няколко месеца се появи хакер с потребителско име kery789. "Хакерката" беше написала в guestbooka ми, че на другият ден в 10:30 ще ме хакне. Разбира се това не се случи, но след няколко дни се появи пост в bg-stardoll, написан от lxyoni. Тя беше написала, че тази хакерка е сменила паролата й и е продала някои от дрехите й. По-късно се оказа, че тази хакерка хакнала politolofvikito и krisencetyy. Трите хакнати момичета са приятелки в реалния живот и сигурно си знаят паролите. За това си помислих, че тази 'хакерка' е техен акаунт и разбира се бях права. Доказателството беше в един клуб, който по-късно беше изтрит, но няма значение...

Та.. това всичкото го казах не за да обвиня някого, а просто да ви утеша, че подобни заплахи са пълна глупост - няма как да ви хакнат ако не знаят личните ви данни и имейла ви.


Също така искам да ви предупредя ако имейла ви е в abv.bg редовно да преглеждате историята на логванията. Там пише на коя дата сте се логвали както и IP адресът ви. Ако видите чужд IP адрес, значи някой се опитва да влезе в пощата ви както стана и при мен. - преди 3 месеца някой беше разгадал датата на раждане, която бях въвела както и тайният въпрос /който беше доста лесен/. Смениха ми паролата, но за щастие успях да си я върна. Моят съвет - сменяйте паролата си поне веднъж месечно; не давайте личните си данни на никого; внимавайте какви лични данни ще въведете в имейл адресът ви; никога не давайте паролата си на никого; редовно проверявайте историята на логванията ако сте потребител на abv и mail.

-rali4ka94

тази еди коя си анимани незнам си какво :D не е хакерка защото в гуестбуука на лидиастоянова прочетох :

seguvam see 4estit den na lajata ili pone tam kaeto jiveq

тази нее хакерка пък и има 24 точки и гардероба и беше само с безплатните нещица които дават вече на нови мембъри.Както каза Рали за акаунта който се е правел на хакерски и този сигурно е направен от група дечица с малко точки и се правят , че ще постигнат нещо с това!

hioppocow

znam koq e taq koito iska da mi pi6e

sweet-girl1996.

А защо не ни услесниш и не пишеш тук?

Този коментар бе премахнат от автора.

Не знам дали се е шегувала аз написах това , което знам и не съм проверявала ГБ-то след това .. а и където и да живее денят на лъжата е на 1 април ..Мисля , че е видяла публикацията или някои и е казал и се е уплашила ..

- ams.love

lele taq e luda "subiram si gi" (rofl)



veni00

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive