Искалте ли да имате една от най- търсените и една от най- исканите рокли в StarDoll

Enchanted Dress
от едноименният филям



Тъй, като роклята е само за хората от Австрия и proxy-то, което беше плъзнало вече не е валидно, а аз успях да взема няколко от нея реших да ги обявя за продажба.

Поразпитах български момичета и такива, които са от други държави и с които си говорим и разбрах, че ролкята преди в струвала 4000 монетки, сега цената и' е паднала на 2000, и независимо от това, тя пак си остава една от най- редките рокли, именно защотото proxy-то беше валидно ден, два, три и не всички успяха да я вземат.

Разбира се, аз няма да я продам за 2000 все пак това е стр
ашно много....

И така ето Ви възможност да я имате!
Предложете ми вашата цена или мога да разменя за дрехи, които искам, ето някои от тях:

Най справедливо ще е Enchanted рокля за Enchanted рокля ето остналите две
Ето само някои от нещата за които се сетих че искам
Ако имате тези два чифта крила

Victoria Secret Wings
Angel Wings

Също така, аз колекционирам MKA Brands
прегледаите си дрехите с този етикет и вижте тези които имам в моя
профил на последния етаж в черната стая.
и много, много други.... Hot Buys, DKNY.... просто ми предложете вашата оферта
Тези които имат Скайп-а ми нека да ми пишат там, а тези които го нямат, свържете се с мен в StarDoll и аз ще Ви го дам :)

*Държа да подчертая, че ако си милита да ме преметнете някак - няма да се получи номера ;)
------------------

Наред с това обявавам откриването на нова рубрика, казва се
SALE RARE
и в нея може да участва всеки,
който продава своите редки дрехи и иска да получи повече предложения.

За да Ви сложа в рубриката просто се свържете с мен с готова снимка на това което искате да продадете и с намислени изисквания.


****************************************************

1 коментара:

А този конкурс, който сега тече с куклата на Rumer Willis... защо нещо не ми се появява в албума, когато я облека и запазя?! На някого случвало ли му се е подобно нещо?

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive