Спомняте ли си когато Администраторите на StarDoll ви отговориха на вашето писмо, което им изпратихте в знак на вашето разочарование - отговора гласече че имате възможност да спечелите 250 монетки от конкурсите които се провеждат, както и от конкурси които се провеждат само за вашата страна - само дето тактично пропуснаха факта че за България няма такива насочени конкурси, които да са само и единственно за нас, но за сметка на това за другите държави стартират такива конкурси...

За посетителите на StarDoll от Латвия стартира конкурс и хората които вземат участе получават подарък

Ето какво да направите:

1. Влезте в следния proxy сървър:
www.proxy.spelupasaule.lv <------------линка е оправен и работи, извиняеам се на всички HTML кодовете се бяха объркали и затова не се отваряше.

2. В лентата изпишете следният линк:

www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=178

3. Влезте в профила си.

4. Трябва да отговорите на въпросите правилно.
Отговорите са:

1)Маргаритка
2) Даугава
3)Путра
4)Новая волна
5)Интарс Бусулис

5. След като отговорите влезте по нормалният начин в StarDoll.

Пред гардероба Ви ще чака подарък, ето го и него:


-------------

За посетители на StarDoll от Финландия също стартира конкурс със подаръци ако вземете участе в нето.

Ето какво да направите:

1. Влезте в следния proxy сървър:
www.proxyt.net

2. В лентата изпишете следният линк:
www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=179

3. Влезте в профила си.

4. Тук не е задължително да отговорите правилно на въпросите, както и да отговорите пак ще получите подаръците, но аз ви препоръчвамда отговоеите правилно за да имате възможност да бъдете избрани сред хората, които могат да спечелят 250 монетки. За Вас се порових в нета и намерих правилнте отговори.

Отговорите са:
1) 1951
2) Päivänkakkara
3) Aalto-maljakon
4) Suomen eduskuntatalon
5) Harmaa ja viininpunainen
6) Kenkiin
7) Kenkiin
8) Säilykepurkkia
9) Vaatemerkki

5. Влезте по нормалният начин в StarDoll пред гардеробат Ви ще чакат два подаръка.

Ето ги и тях:




***************************************************

9 коментара:

мерси Деси :) аз си мислех ,че поне за националния празник на България на 3 март - ще пуснат нещо .Но нищо ... все пак има достатъчно държави на ,които ще пуснат офицялния празник и някакваи подаръци :P

Добре, аз пак имам проблем. Искам да взема завесата и чашите за себе си и за една моя приятелка. Първо влязох в профила на приятелката ми, взех и нещата, но сега като натискам надписа за излизане ми седи нейния профил. Ако някой може да помогне, ще съм много благодарна =)

moje bii ne pyskat konkyrsi samo za bg za6toto nqmame proxy no tova e malko veroqtno


speisy_96

Plami161 -
Просто изчакам известно време и то ще се оправи ^-^

Илиянче-
Ние си знаем че сме най прецаканата държава ^-^

аз пък имам проблем когато зимах балоните на една фр. и после да си ги зема на мен и неискаше да ми излезе от неиния профил

Аз пък имам проблем с балоните. Не ми се отваря проксито. Изписва ми, че такава страница не съществува!

na men pyk ne mi se otverq proxy saita i ne moga da vzema balonite izob6to

HTML кодовете се бяха объркали и затова не се отваряше. оправен е може да влезете вече :)

Извинявам се на всички!

Анонимен каза... петък, ноември 27, 2009  

na men ne mi izlizat vaprosite i za tova ne moga da si vzema podarak.za6to taka?

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive