Тъй като ме заляхте с въпроси за сайта, специално направих 2 клипа, които да ви помогнат:


1. Създаване и редактиране на дрехи:





2. Редактиране на бутик




Много съжалявам за лошото качество и забавения кадър, но когато снимам екрана компютъра ми се забавя ужасно...



Ето отговори на други въпроси и някои от изискванията ми:

  • Можете да редактирате бутика си както желаете
  • Можете да вмъкнете каквито аксесоари желаете, но изискването е бутика да е в коледно настроение
  • Искам да видя и ваш собствен дизайн (дрехи) в бутика ви
  • Имате достатъчно време до петък, не прибързвайте да ми пращате картинките, дотогава могат да излязат още коледни неща
  • За да снимате бутика, когато е готов, натискате бутона Preview, след което поставяте и изрязвате в Paint. Готовата снимка пращате на скайп rihanncheto46
  • Снимката трябва да съдържа НЕ ваш дизайн, а ЦЕЛИЯТ ви бутик
  • Дрехите трябва да са собствено ваши /не съм нова в гърлсенс знам как да разбера дали са ваши или не/
  • Когато ми заявявате пълномощно в скайп, моля пишете си името в Стардол!
  • И много ви моля, при гласуването не си служете с измами! Контролът ще е много строг!

Ако имате още въпроси, питайте в коментарите. Ще се постарая да отговарям на всички!



xoxo
rihanncheto46

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive