От цялто това недоволство към StarDoll, една читателка ми показа нейната идея за алтернатива на StarDoll и ми се стори интересана. Не бързайте веднага да заклейнавате предложението и', опитайте ако не Ви харесва винаги може да се въранете в добрия, стар, алчен StarDoll.

sweet__desi6
(кликнете не името и' за да се озовете в профила и' ако имате въпроси към сайта)

На вашето вимание, тя ви предлага сайта www.missbimbo.com

Ето нейните материяли и обеснения за сайта:

Това е Вашето Bimbo.
Трябва всеки ден да се грижите за нея.
Може да я храните, трябжа да поддържате тегло 126–129 Lbs. - това е нормалното тегло. За да я нахраните отивате в маркета и купувате храна след това в секцията My Items и натискте върхо избраната храна и Use. Играта е на нива. За да минете всяко ниво трябва да изпълнявате зададените задачи.




Това са задачите на 1-во ниво.
Играта няма опция на български, все пак има много малко български.

Но за сметка на това има бимбо енциклопедия за начинаещи която подробно описва играта - WikiPedia - има подробно обяснение

Получвате пари от Вашето гадже и от работата Ви, може да си изкарате от игрите.
През 1-2 нива си моце да си смените работата и гаджето, новите естествено Ви дават повече пари. Може да си променяте прическата за 40 BD, също можеш да смените грима или да промените тена си за 60 BD, можеш да си сложите татуировка за 100 BD, можеш също да си закупите животинче в по-горните нива.

Това е менюто от което може да си вземете разни неща.
Може да преобличате колкото искате на ден вашето Bimbo. За разлика от StarDoll, тук няма LE и DKNY, но има хубави дрехи на добри цени със всяко следващо ниво дрехите се увеличават. Можете да украсите Ваша собствена стаичка за да имате повече стаи трябва да си наемете апартамент. "Аз лично не съм заинтересована от стаите и си имам само една стая, която съм украсила, но има много Bimbo-та, които си дават всички BD за мебели, Ваш избор!

Интересното е, че можете да си уголемите гърдите за цена от 11 500 BD!

За всяка работа, както и за някои нива трябва да имате определено IQ можете да го увеличите, като играете игри или четете в библиотеката. За тези, които разбират английски ще им е лесно, за другите, които не разбират ще е малко по- трудно, но ако имате нужда от помощ да пишат в StarDoll на sweet__desi6.


Тук също може да заредите Вашият профил с 10 000 BD, а не като в StarDoll само 40 SD
Това става като отдете на Go to the bank -> Phone кликвате на българското знаме ще Ви излезе един прозорец в който пише че за да вземете 10 000 BD трябжа да изпратите SMS с текст PASS на номер 1924 - 2.40 лв.



Аз лично го пробвах и ми се стори доста интересен.

------------------------------------------

По предложение на много от Вас ви предлагам още два сайта, които са доста интересни, те са на същия принцип, както Bimbo и са също добра алтернатива на StarDoll.
(няма, как да изборя всички затова си говорете в коментарите за тези сайтове)

Пъреият
-предимството му е че е на български език.

Вторият




*********************************************************************

16 коментара:

Наистина сайта е доста интересен!

Еии супер [happy] Дано ви хареса. Аз и една моя друага приятелка сме страшно зарибени :) Както казах няколко пъти обръщаите се към мен.А и забравих да кажа. В Мис Бимбо няма безплатни неща или бъгове.

sweet__desi6

на мен много ми харесва :) стувами се интересна и забавна ... ще пробвам пък както стане :)

Дочух слухове че ще спират стардол на 17..ако може да проверите дали е вярно ще съм много благодарна

Аз имам регистрация там от известно време и е наистина хубав сайт

hubav e saita :}} no sqka6 stardoll e po stilen :P no pak v tozi sait ima pove4e ne6ta za pravenq :P ne moga da precenq koi e po hubav :P

fergiee_1995

този саит ми прилича на ladypopular.bg
Kalina12341234 ♥

i az imam registraciq mnogo otdavna :)
cleo_naninka

Аз отдавна имам регистрация там,зарибяващ е сайта(минаваш нива,пластични операции,пиърсинг,солариум,татуировки) интересно е ,но на мен `естно казано ми е писнал вече,който иска да ме намери там,мога да му помогна с нивата и др. неща,там се пиша Cherry3555


An4etyyy_cherry

ZDraveite iam registraciq i sam ve4e na 18 nivo za saita mislq 4e e gotin !!Uspeh i me vishte kazzavm se mon4eto13

na men saita mnogo mi haresva !

saita go znaeh i ot po-rano ot predi da go pro4eta imnogo go haresvam potarsete me tam - maritoch1999

az si napravih reg v ladypopular.bg i pove4e mi haresa :P ako iskate i vie probvaite :}

fergiee_1995

i az imam v lady popular mn e qko posetete me pi6a se stardoll

sweet-girl1996.

Анонимен каза... сряда, ноември 11, 2009  

има абсолютно същ сайт като missbimpo и e на български ето линк http://game.ladypopular.bg/ разгледах го едно към едно е с www.missbimbo.com има мисии за да преминеш в следващото ниво, трябва да храниш долката и такива работи
надявам се да да съм помогнала.

:) smiley_29 (:

' Everyone say goodbye to Stardoll on November 14. ' - mn interesno izre4enie, pro4etoh go ot edna 4ujdestranna dolka v stardoll igrite..
~Plamena95

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive