Вероятно вече сте видяли новия бранд - Migliukee. На мен лично много ми харесва - дрехите са доста интересни и с удоволсвие бих си ги купила.




Направи ми впечатление, че на етикетите на дрехите пише "Designed by Migliukee". Зачудих се дали случайно няма потребител в стардол с това име и се оказа, че действително има момиче Migliukee, което е нарисувало няколко модела, а Стардол е направил виртуални дрехи по тях. Разбира се Migliukee притежава цялата си колекция безплатно. Ето и нейните рисунки:





Ако и вие обичате да рисувате и го правите добре, пратете ми някои свои модели по скайпа или в стардол, а аз ще ги показвам в публикациите си. Когато съберем достатъчно модели може да ги изпратим до екипа на стардол и да попитаме дали ще могат да ги пуснат като виртуални дрехи :)

А ето какво получих току-що по пощата си:



Ето и Styled Outifts:

16 коментара:

Имам въпрос относно предложението за това стардол да направи някои наши модели на виртуални дрехи - аз имам доста нарисувани такива, някои според мен са добри но има 1 проблем - никога не съм можела добре да оцветявам мои скици на фотошоп. Моделите ще се зачитат ли ако са скици?

-sis4itou_bie

На мен много ми хареса предложението и смятам да се пробвам.. ако ми остане време ;д

и аз може да се опиам да надраскам нещо (:
и аз да питам , щото и аз немога да оцветявам на фотошоп .. мое ли да я дам неоцветена ( като е готвка )
;d


ashley1996960

Анонимен каза... петък, ноември 06, 2009  

И на мен много ми харесва идеята от малка искам да стана моден дизайнер.НО този магазин не ми излиза,искам да си купя някои тоалети.В starplaza го няма.ако знае да ми каже,благодарял

mimoza.876

Идеята е страшна!Вдъхновена съм.Аз попринцип рисувам много модели на дрехи, пращам по списания,но скоро не съм го правила.По-късно и аз ще нарисувам няколко.

Наистина магазина не излиза!Някой да знае нещо по въпроса???

ОО да :) и на мен много ми харесва идеята . Аз ще се радвам да направя модели със дрехи , но по-добрата художничка е сестра ми :) Така ,че ако итя се съгласи ще стане мн добър екип :) МН се вълнувам :Д ще е мн яко ,ако има в сайта и наши дрехи ;]

Да той е много хубав,но немага да го намеря :( май е бил само за един ден :(

Аа само да попитам на фотошоп ли трябва да яравим рисунките или ще ни ги приемат ако са на ръка нарисувани :?

Как ще ги пратите на екипа на страдол? може ли дами кажете адресът му?

Анонимен каза... петък, ноември 06, 2009  

Здравейте, май не сте много запознати със случая. Стардол пусна дрехите вчера по обяд някъде, снощи вече магазина го нямаше. Това момиченце нещо е откраднало тия скици от нета, въобще не са нейни тия скици. Стардол не е проверил май въобще за какво става въпрос, но след вчерашния скандал е закрил магазина. Дори дрехите които бяха безплатни в акаунта на Migliukee днес ги няма. Наказали са я явно, щото вчера имаше доста неща в акаунта си, днес не ги виждам. Та както и да е, ама това е голям скандал, откраднали са творчеството на едно момиче. Ето ви един линк да видите че са откраднати скиците :)
http://paperfashion.wordpress.com/2009/04/
от един стардол почитател

Анонимен каза... петък, ноември 06, 2009  

Сетих се да добавя, че стардол много сгафи с това вчера, сега може да ги съдят за нанесени щети и пропуснати ползи :)
И с право. Много парички натрупаха от тая колекция, първо щото беше скъпа и второ доста народ си е напазарувал от нея.И аз доста се набутах :D
Относно идеята да направите колекция е добре, но вижте да не допуснете някоя грешка като тази. Ако случайно бъде одобрена за победителя има голяма награда. Четох го някъде в други блогове из нета, суперстар за цяла година, парички и разни други привилегии. Освен че и колекцията ще си я имате безплатно :)

от един стардолл почитател

Днес обаче магазина е изчезнал а аз исках да си купя една рокля.Тия бъгове в stardoll.com взеха да зачестяват и сайта определено става все по-скучен!

Ами , едва л ислед тоя скандал стардолл ще се амбицират да правят подобно нещо ;[

Знаете ли какво? Вече суперстарството е 2,40 за една седмица, но получаваш 40 парички...

ето още подобни скици, също много красиви, в теен сайтовете има много сложени за фън

http://i105.piczo.com/view/1/6/x/l/q/t/n/h/0/b/j/5/img/i82655883_7350_4.jpg

http://i105.piczo.com/view/1/6/x/l/q/t/n/h/0/b/j/5/img/i81475219_80222_4.jpg

http://i105.piczo.com/view/1/6/x/l/q/t/n/h/0/b/j/5/img/i77037493_81179_4.jpg

http://i105.piczo.com/view/1/6/x/l/q/t/n/h/0/b/j/5/img/i82824906_7508_4.jpg

http://i105.piczo.com/view/1/6/x/l/q/t/n/h/0/b/j/5/img/i82820788_51132_4.jpg
/тези не знам кой ги е правил/
~Plamena95

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive