Хайде да си уплатним скучните мигове от StarDoll, като си поговорим за музика...


Вече е факт вторият самостоятелен албум на Lady GaGa той носи името "The Fame Monster" и съдържа 9 чисто нови песни


1. Bad Romance
2. Alejandro
3. Monster
4. Speechless
5. Dance in the Dark
6. Telephone - дует с Beyonce
7. So Happy I Could Die
8. Teeth
9. Bad Romance (Starsmith Remix)

Албумат има две корици една за Европа една за Америка


И албума стартира с пилотния сингъл Bad Romance. Уникално видео всеки път Lady GaGa ми харесва още повече.
Ето го и него



Пак ще кажа чудесесна работа! Моите любими момнти в клипа са: този в началото където свири музиката и когато псира всички някакви изненадани, а другият е там със замръзналите диаманти около нея - изглежда много приказно и ми допада цялата визия.
А за грима какво мога да кажа - както виждатеедин грим може да промени изцяло излъчването на човек, така че внимавайте с гримовете защотото в стремежа си да се направите хубави моце да добиете клоунска визия - а и моята любима визия в клипа е там където снимат лицето и' много близо там Lady GaGa има само фон дьо тен, руж и спирала - изглежа уникално красива, така че не е задължително да си слагате всичко от тоалетката за гриможе за да изглеждате прекрасно.
В клипа отново се е доверила на Alexander McQueen за обвуки и тоалети от последната му колекция Spring 2010, ето някой от нещатата, които ще срещнете в клила.


Също така съм впечателна от последнта та и' фотосесия която е
вдъхновена от стила Hello Kitty

----------------------------------

На нашата родна сцена няма кой знае колко нови неща.

Изключително съм доволна от новият клип на Миро "Убивай ме с любов" - много хубава музика и много смислен текст.




Друго - като изключа моето не хубаво мнение за Андреа и неиният начин по които се опитва да направи кариера, все пак тя успява да напраи веселяшки песни, които са готини( макар и с помоща на компутара). Песента е готина иначе от Андреа нищо ново, като във всеки клип пак развява руси коси, пак показва колко е нагримирана и пак показва деколте...



******************************************************

9 коментара:

Анонимен каза... сряда, ноември 25, 2009  

Pesenta na Miro e gotina...

Jack_2

Анонимен каза... сряда, ноември 25, 2009  

Lady GaGa е супер уникална и не е банална и комерсиална както вече повечето поп изпълнители.Песента е уникална(Bad Romance),а за клипа да не говорим.Нямам търпение да чуя и останалата част от албума.Доколкото за Андреа съм много съгласна- няма никакъв талант,но песните й са добре направени,а Миро не ми е много симпатичен,но песента действително не е лоша.

An4etyyy_cherry

Браво за публикацията, много яка песен на лейди гага и на миро ми е една от любимите песни :)
klarito

Ейй както винаги супер постове, браво адашке. Клипът на Лейди Гага много ми харесва песента на Миро също. На Андреа дори не я чух , все пак не си падам по новия поп фолк..

sweet__desi6

оо тая на Lady Gaga ее разбиваща :) -Bad romance ,много ми харесва . Не ,че другите не ми харесват ами точно обратното .Аа за На Миро песента аз не съм я чувала още ,но така като я чух ми хареса :) Но като цяло за цялата публикация отново какзва -БРАВО :) ааа и още нещо : маллее като видях Лейди Гага с какви обувки я има във видеоклипааа :Д не можах да повярвам - С УЖАСНО ГОЛЕМИ ТОКЧЕТА ! Ии сс онази рокля на Hello Kitty е много сладка :)

СТРАХОТЕН клип на лейди гага... и естествено НЕВЕРОЯТНИ костюми и обувки... възхитена съм .. мн мн ми харесва ..
наистина там където е с по-малко грим и от близо е адски красива ии както по-горе споменах обувките са невероятни просто.. адски ме кефят.. ;дд и същоо много ми харесва накрая как.. бялата стая се превръща в черна ии.. абе нямам думи СтРаОтНо (както казва Памбос Агапио xD)

ии освен това ми е доста чудно как са и направили тези големи очи О.о ?!
някой знае ли ;д..

То на компютара могат всичко да направят ^-^

да, приказна права си .. ;д все пак са я направили даже да гори.. що да не и направят и големи очи :Д

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive