И така в StarDoll усилено тече реклама на последните кукли Barbie съсредоточена върхо посетителите на сайта от Холандия (Nederland) . Освободени са няколко безплатни неща.

Ако искате кукла ето какво да направите:

1. Отидете на www.surfert.nl

2. В лентата изпишете www.stardoll.com с влезте във вашият профил

3. И това е!

4. Влезте по норлания начин в StarDoll, пред гардероба Ви щ чака торбичка с логото на Barbie

Ето как изглежда куклата:


Куклата я има и в реалният живот, тя е от колекция 2009


Другите два артикула са освободени като подарък от клуба BarbieNl



Ето какво да направите за да влезете в клуба

1. Сменете вашите proxy настройки със следните:
217.114.108.12 Port:80

2. Влезте в линка на клуба:
www.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=1620274

3. Присъединете се в клуба.
(сутрита клуба трябваше да одобрява хотата, които се присъединяваха. но сегае махнато и всички могат да влязат свободно)

4. Върнете вашите proxy настройки.

5. Отидете в профила там пред гардерова Ви чакат подаръци ^-^

Еко как изглеждат:




***********************************************************

10 коментара:

boje prikazna absolutno vseki put se izumqwam na turpeliwostta ti i dobriqt ti harekter. Zatoa sig nqmashe da dosajdam na nqkoi drug,no se nadqwam,4e ne sum mn nahalna . Ta...vinagi izpulnqwam vsqka to4ka po to4ka no vinagi s proxy-tata ne se sprawqm kopiram i slagam proxy nastroikite no vinagi kato sloja saita mi dava vse edno nqma takuf ssait ili nqmam internet.Ako moje mnogo ste sum ti blagodarna da mi pomognesh.Ako li ne otnovo blagodarq

kikozebrata13

moje li samo da popitam poneje ot skoro mi pokazaha tozi sait i neznam kakvo e proxy?

Здрасти!Наистина благодаря че помагате да си вземаме такива невероятни подаръци.Много искам да сивзема тази перука , но колкото и пъти да се опитвам да я взема винаги ми казва че клубът не сеществува..а аз се водя по инструкциите

daa i na men ne mi stava tova s perykata....=[

Това с перуката не ми става, защото когато пейстнете линка, за да влезе в клуба ви показва, че е невалиден и след това трябва да си излезете от профила. После влизате пак и пак слагате линка за клуба и трябва да стане. На мен така ми се получи. Иначе браво Prikazna, че слагаш безплатните неща :)
klarito

Анонимен каза... сряда, ноември 18, 2009  

iskam mnogo perukata a ne moga da q vzema ... pomognete...pi6e 4e kluba ne s16testvuva ;)

Fergi_b.e.p.

I na men mi kazva, 4e kluba ne sy6testvuva...elina_eli

На мен също не ми става!Да не би да е от интернета или проксито?

mimityyyyyyyyyy

izvinqvai no kak se smenqt proxy nastroikite?

samo iskam da kaja 4e pove4eto ne6ta koito pi6ete e stavat ...........

ivka4

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive