Здравейте!

За наше огромно съжалените Migliukee затвори! Изчезнаха и едноименните Styled Outfits!


Къде изчезна магазинът?




Къде отидоха дрехите на "авторката"?


Истината е, че Migliukee изобщо не е тяхна авторка! Вече се разпространи, че снимките са крадени, доказателство за това е дори обръщението на Migliuka:

"You can hate me, but I am really sorry. And I'm not proud of my self."

"Можете да ме мразите, но аз наистина съжалявам. Не съм горда от себе си"


Migliuka е откраднала снимките от този сайт, убедете се сами:
Публикацията е от Април 2009г. Снимките напълно съвпадат с тези, които момичето е пратило на Стардол. В началото не е била направена проверка, но ето, че вече всички знаят откъде са дошли "авторските" модели на момичето. Сега съм сигурна, че няма да се допусне такава небрежност от страна на Стардол и ако някога отново пуснат магазин с дизайните на член във Стардол, то ще е след сериозни проверки. Явно заради тази грешка е "наказана" от Стардол, оставена е без дрехи, аксесоари и мебели и с една стая.

Жалко за хубавите дрехи, заслужаваха си! Освен това други са тормозили Стардол постоянно, че искат собствен магазин. Предполагам това е една от предпоставките да изтрият магазина.
xoxo
rihanncheto46

2 коментара:

Анонимен каза... петък, ноември 06, 2009  

Според мен migliukee не е виновна, че от Стардол са повярвали на лъжата й... тя вече си понесе последствията, но какви последствия ще понесе Стардол за невежеството си?

Ето това ще разберем скоро.. Katie наистина може да повдигне обвинение, но не вярвам да се стигне до там. Аз мисля, че Стардол ще се реваншира на Katie като и подари suite с доста парички и суперстар мембершип. Хехе не съм сигурна, естествено, но ще видим!

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive